#12 af BettinaKL (slettet)
Ny gruppe. Lørdagsvejning -kom og vær med!
Du læser en tråd i debat > vægttabBettinaKL (slettet)
re: Ny gruppe. Lørdagsvejning -kom og vær med!
Hej,
jeg fik faktisk vejet mig lørdag og havde også taget på - meget endda... var på 67,8 - men søndag var den så på 66,2, hvilket må siges at være en forskel... det må have været vand i kroppen :-)
bettina
jeg fik faktisk vejet mig lørdag og havde også taget på - meget endda... var på 67,8 - men søndag var den så på 66,2, hvilket må siges at være en forskel... det må have været vand i kroppen :-)
bettina
16 år20. oktober 2008 kl. 16:27
bruger slettet
vi gerne være med. ønsker at smide 1+ kg. fra 70 til 60. kærligst karoline
15 år27. november 2008 kl. 00:45
Dior (slettet)
Jeg vil da også gerne være med :0)
Min ønskevægt er 55 kg..
men jeg vil meget gerne bare tabe mig 5 kg til at starte med.
Det ville være skønt.
Skal vi bare veje os hver lørdag og taste det ind, eller hvordan foregår det her? :-)
Min ønskevægt er 55 kg..
men jeg vil meget gerne bare tabe mig 5 kg til at starte med.
Det ville være skønt.
Skal vi bare veje os hver lørdag og taste det ind, eller hvordan foregår det her? :-)
15 år28. november 2008 kl. 19:53
Superwoman
Jeg hopper også med her da jeg faktisk startede selvi lørdags - tror jeg det var - der vejede jeg 66,1....ævbæv
Brugte madital for et godt stykke tid siden 1½ år tror jeg faktisk og fik tabt mig de 10 kg jeg gerne ville fra 68 til 58...undskyldninger er der mange af men jeg har så været syg i næsten et år. - fremtid december. Og når jeg er syg har jeg åbenbart lettere ved at hyggespise noget chokolade og drikke noget cola. Disse to ting er det der får mig til at falde i. Ikke fed mad overhovedet - bare sukker - min krop elsker åbenbart sukker. Men nu må jeg "op på hesten" igen,,,det kan vel lade sig gøre. Igen :-(
Brugte madital for et godt stykke tid siden 1½ år tror jeg faktisk og fik tabt mig de 10 kg jeg gerne ville fra 68 til 58...undskyldninger er der mange af men jeg har så været syg i næsten et år. - fremtid december. Og når jeg er syg har jeg åbenbart lettere ved at hyggespise noget chokolade og drikke noget cola. Disse to ting er det der får mig til at falde i. Ikke fed mad overhovedet - bare sukker - min krop elsker åbenbart sukker. Men nu må jeg "op på hesten" igen,,,det kan vel lade sig gøre. Igen :-(
15 år8. januar 2009 kl. 14:26
Superwoman
fremtid = frem til....skulle der stå
15 år8. januar 2009 kl. 14:26
Jeg fik ikke skrevet igår, men fik vejet mig. Og det var ikke så godt, jeg har taget 1,4 kg på:-(. Så jeg vejer nu 67,2, æv! Men jeg må bare komme videre, og lade være med at give op.
Tillykke til jer, der har haft et vægttab:), håber jeg kan være med i "taber" gruppen næste uge!!
Hilsen Laura