Ny gruppe. Lørdagsvejning -kom og vær med!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Ny gruppe. Lørdagsvejning -kom og vær med!
Hej alle.
Jeg er ny er her på siden og kunne godt bruge andre i samme situation som mig til opbakning osv. Jeg vil gerne tabe mig 7 kg, men det er ligegyldigt for mig hvor meget du ønsker at tabe...
Vh. Tina
16 år11. oktober 2008 kl. 14:44
re: Ny gruppe. Lørdagsvejning -kom og vær med!
Hej Supertina, velkommen til, jeg håber du får ligeså god gavn af siden som jeg har fået!

Jeg er ikke sikker på hvor meget jeg vil tabe længere, eller om jeg overhovedet har brug for at tabe mere, jeg prøver for tiden at finde ud af hvorvidt jeg føler mig tilpas som jeg er nu. Men jeg vil gerne være med her på lørdagsvejningen :-)
16 år12. oktober 2008 kl. 19:08
Hej Tina.

Jeg er med. Jeg vil gerne tabe ca. 10 kg.. Så lad os prøve og bakke hinanden op, så det kan lykkedes os :-)
hilsen
Karina
16 år13. oktober 2008 kl. 11:56
Hej,

jeg vil også gerne være med - jeg har holdt en lille pause herinde, men nu er det gået den forkerte vej, så jeg vil gerne af med mellem 5-7 kilo og tror betsmet dte kunne hjælpe på motivationen at være med i en gruppe :-)

Hilsen
Bettina
16 år13. oktober 2008 kl. 14:45
Er der nogen speciel grund til at vælge lørdag, som dden ugentlige veje dag ???? Ofte er man i byen til middag m.m. fredag, eller hygger der hjemme med god mad, vin og evt. lidt slik.
16 år13. oktober 2008 kl. 17:50
Hej alle
Jeg vil også gerne være med på lørdagsvejningen. Jeg vil gerne tabe mig 12 kg, men mit delmål er 4 kg.
Glæder mig til at komme igang:)
Hilsen
Laura
16 år15. oktober 2008 kl. 20:09
Hej Tina

Jeg er med på en lørdags vejning. Jeg er også ny på siden (11/10 2008). Jeg skal tabe mig 8,3 kg over ca. 6 måneder (dvs. 345 g pr. uge). Jeg har på den første uge, tabt 900 g.
Mvh Jannie

16 år19. oktober 2008 kl. 11:00
Hej lørdags-gruppe :-)

Jeg fik ikke lige skrevet igår - men jeg har tabt lige præcis 1 kg fra lørdag til lørdag. Fra 69 kg til 68 kg. Ialt vil jeg gerne tabe 10 kg. Hilsen Karina
16 år19. oktober 2008 kl. 12:19
Hejsa... jeg vil gerne være med på lørdagsvejningen... Mit endelige mål er at komme ned på ca 58 kilo. Jeg har længe kæmpet med at komme under de 63 - så jeg har været ret streng ved mig selv her i ferien, for nu skulle det bare være. Og det har givet et godt resultat - jeg er nu røget ned på 61,9 selvom jeg ikke har kunnet træne optimalt denne uge pga. dårlig ryg ;) Så jeg er glad for denne uges resultat ;)
16 år19. oktober 2008 kl. 14:22
Hej Tina. Jeg er også ny her på siden. Jeg vil gerne tabe mig 13 kilo. Bl.a. fordi jeg selv kan se, at det går den forkerte vej og fordi min kæreste synes jeg er blevet lidt rundere :P

Jeg har før prøvet at tabe mig, men opbakningen og motivationen manglede, så jeg er meget glad for at have fundet denne side :D

Er der evt. nogle, der har nogle gode råd til, hvordan man som fattig studerende kan lave noget sundt og billigt mad?
16 år19. oktober 2008 kl. 14:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });