#12 af ninse (slettet)
onsdagsvejning- 27/08/08
Du læser en tråd i debat > vægttabninse (slettet)
re: onsdagsvejning- 27/08/08
Ganske vist en dag for sent, men alligevel..
Efter at have stået stille på vægten (nå, ja, I ved hvad jeg mener) i næsten 3 uger, har jeg fra den ene dag til den næste tabt 1 kg. Var på konference, hvor jeg sad på min flade i 12 timer og lyttede?!, så min teori er, at jeg kedede mig så meget, at jeg tabte mig af det. Mangler nu 200 g i et samlet vægttab på 20 kg og er ca. 2 kg fra mit endelige mål.
Efter at have stået stille på vægten (nå, ja, I ved hvad jeg mener) i næsten 3 uger, har jeg fra den ene dag til den næste tabt 1 kg. Var på konference, hvor jeg sad på min flade i 12 timer og lyttede?!, så min teori er, at jeg kedede mig så meget, at jeg tabte mig af det. Mangler nu 200 g i et samlet vægttab på 20 kg og er ca. 2 kg fra mit endelige mål.
16 år28. august 2008 kl. 15:34
bruger slettet
re: onsdagsvejning- 27/08/08
Åhh havde jeg bare nået onsdagsvejningen igår.
Havde tabt 3,1 kg over 9 dage, men så fik jeg en genstand igår og tog straks 1½ kg på igen.
Havde tabt 3,1 kg over 9 dage, men så fik jeg en genstand igår og tog straks 1½ kg på igen.
16 år28. august 2008 kl. 18:02
Jeg er lige startet i skole igen og er startet op på projekt v siden af der tager alle mine hverdags aftener og weekender. Derfor er jeg ikke sat noget mål pt.