#11 af Frk Jakob (slettet)
Mellem frokost og aftensmad!
Du læser en tråd i debat > vægttabFrk Jakob (slettet)
re: Mellem frokost og aftensmad!
De små youghurt man kan få med drys, de er fulde af sukker ikke? jeg har overvejet at have sådan en som mellemmåltid, men jeg tænker at der er for meget sukker i dem og at de derfor giver en usundt stigning i blodsukker... hvad siger i?
16 år25. august 2008 kl. 21:32
Kaktus (slettet)
jannej> du kunne jo evt vælge naturel-udgaven. Dem har Cultura f.eks.
I "alm." yoghurt er der ganske meget sukker :( Men er da langt at foretrække frem for en kage :)
I "alm." yoghurt er der ganske meget sukker :( Men er da langt at foretrække frem for en kage :)
16 år26. august 2008 kl. 09:46
iakob
Nu ved jeg ikke hvor du befinder dig omkring kaffetid (14.30 - 15) og om du har mulighed for at have din mad på køl.
Men man kan få A38 helt ned til 0,5% fedt (det hedder den, det er det samme som skummetmælk). Sådan en portion med ½-1 skive rugbrød i tern - det smager rigtig godt og mætter fantastisk. Lidt honning i kan gøre den sød, så du også får sødmen med. Eller bland rugbrød med en smule brun farin. Eller put banan i.
Men man kan få A38 helt ned til 0,5% fedt (det hedder den, det er det samme som skummetmælk). Sådan en portion med ½-1 skive rugbrød i tern - det smager rigtig godt og mætter fantastisk. Lidt honning i kan gøre den sød, så du også får sødmen med. Eller bland rugbrød med en smule brun farin. Eller put banan i.
16 år26. august 2008 kl. 10:32