#11 af Anonym
Trimgel
Du læser en tråd i debat > vægttabAnonym
re: Trimgel
Jeg har købt produktet (er ved at fortryde), men jeg har endnu ikke afprøvet det. Skal nok rapportere tilbage, om der overhovedet er noget om snakken eller om det bare er rent fup.
15 år5. maj 2009 kl. 15:35
Muumin (slettet)
Okay, jeg har brugt min tube op for lang tid siden, men må sande at jeg langtfra bruge produktet så regelmæssigt som man jo skal, dvs. dagligt, helst op til 4 gange. I bedste fald fik jeg reelt brugt gelen om morgenen.
Min erfaring på dette spinkle grundlag er: det taber man sig ikke af.
Om man taber sig hvis man bruger gelen som anført står altså stadig hen i det uvisse.
Men jeg holder stadig fast i den ovenfor beskrevene virkninger: det føltes somom jeg indledningsvist blev drænet for noget af det vand som man først skal af med og også somom huden blev strammet lidt op. men nu hvor der e rgået nogen tid, og jeg vejer nogenlunde det samme, kan jeg ikke mærke den virkning mere.
Men... måske er det ikke så tosset endda. Jeg mener: som motivationsfaktor og for at holde fokus er det nok slet ikke dumt...
Har dog ikke købt en ny tube ;-)
Alb, hvis du formår at bruge Trimgel som de anbefaler man skal, rapporterer du så ikke lige tilbage?
Min erfaring på dette spinkle grundlag er: det taber man sig ikke af.
Om man taber sig hvis man bruger gelen som anført står altså stadig hen i det uvisse.
Men jeg holder stadig fast i den ovenfor beskrevene virkninger: det føltes somom jeg indledningsvist blev drænet for noget af det vand som man først skal af med og også somom huden blev strammet lidt op. men nu hvor der e rgået nogen tid, og jeg vejer nogenlunde det samme, kan jeg ikke mærke den virkning mere.
Men... måske er det ikke så tosset endda. Jeg mener: som motivationsfaktor og for at holde fokus er det nok slet ikke dumt...
Har dog ikke købt en ny tube ;-)
Alb, hvis du formår at bruge Trimgel som de anbefaler man skal, rapporterer du så ikke lige tilbage?
15 år11. maj 2009 kl. 13:41
Little Miss (slettet)
Hvor har du købt gelen henne?
15 år27. maj 2009 kl. 13:19
Anonym
Hvor meget har i givet for gélen? inlc. forsendelse og sådan? :)
15 år10. juni 2009 kl. 13:50