Trimgel

Du læser en tråd i debat > vægttab

Trimgel
"Af med 5 kilo i en fart?" står der på reklamelinket til højre her på siden. Klikker man på det kommer man til en side, der sælger en gel som, ved daglig påsmøring, kan få fedtet til at forsvinde lynhurtigt - uden at skulle ændre eller gøre noget som helst (læs: spise sundt og motionere).

Mine tanker er:
"Det lyder for godt til at være sandt!"
"Det må være skadeligt hvis det er så effektivt!" (jeg mener: kilovis af fedt i blodbanerne på en uge?!)
"Det holder jo ikke i længden hvis ikke man lægger vanerne om"
Men også:
"Okayså... HVIS det nu virker og ikke er decideret farligt, ville det da være supersmart så man kunne komme af med den ekstra vægt hurtigt og så tage den derfra =vedligeholde vægttabet med sundere vaner"

Men altså, helt ærligt... det LYDER for godt til at være sandt! Er der nogen der har prøvet det? Eller tør kaste sig ud i det og rapportere tilbage her på siden?
16 år14. august 2008 kl. 16:06
re: Trimgel
Ja sådan nogle vidundermidler tror jeg simpelthen ikke på (mere) - gjorde det engang. Forsøgte altid at finde den nemme vej. Så selvom en gel som den lyder kunne hjælpe mig med mine problem-lår tror jeg ikke på det så jeg har lyst at prøve.
16 år14. august 2008 kl. 16:35
Jeg tror ikke på, at det virker. Hvis du virkelige, varigt (og sundt) kunne tabe 5 kg på en uge uden at lave andet end at smørre dig med noget gel, ville produktet formentlig være mere bekendt.
16 år14. august 2008 kl. 16:50
Din første indskydelse er rigtig: Det er for godt til at være sandt. I bedste fald er det uden effekt, i værste fald sundhedsskadeligt.

Jeg tror ikke et øjeblik på at det virker, men skulle det virke - hvordan skal brugeren så beholde et vægttab som der er kommet gratis? Uden nye erfaringer om hvordan man lever sundt?

Det sker næppe - som du også selv siger.

Jeg skal i hvert tilfæde ikke eksperimentere med mit liv og helbred for mine egne penge.
16 år14. august 2008 kl. 20:28
Tror ikke at det er decideret sundhedsskadeligt, men er HELT sikker på at det ikke virker....
- men gid det var så nemt :)
16 år15. august 2008 kl. 10:17
Men hvis nu... HVIS nu det ikke var farligt, og ikke mindst virkede, ville det da være smart til at speede processen op. jeg mener: Jeg har stadig 10 kilo tilbage at tabe og jeg ved efterhånden alt om sund ernæring, motion etc. og er også ved at være god til at operationalisere det. Så er det "bare det lange, seje træk" indtil jeg er ned på de 65 jeg gerne vil veje og så bruge min viden til at holde den vægt.
Hvor ville det være dejligt hvis der fandtes noget, som Trimgel, der forkortede det lange seje træk, så man hurtigere når ned på det punkt hvor det handler om vedligehold. - Og da især hvis det er muligt at punktslanke lår, som fx. karina snakker om.
Men ja: tror ikke på at vi her har en ægte 3D-photoshop-løsning, selv om det kunne være pragtfuldt.
Produktet er nyt på markedet og derfor er der jo endnu ikke så mange erfaringer at gøre godt med, men en eller anden form for officiel test og efterfølgende udtale ville være rart...
16 år15. august 2008 kl. 12:16
Jeg læste om det i et diskussionfora og fordi folk ikke vidste om det virkede begyndte nogle af dem at købe produktet. De vendte så tilbage til siden og skrev om resultaterne - OG DET VIRKEDE for langt de fleste af dem. Flere skrev om 2-3 kg i ugen, adskillige cm om mave og hofter var forsvundet osv.

Til gengæld var der også nogle bivirkninger. Hvis man ikke drikker nok vand, så giver det slem hovedpine, kvalme og andre ting. Produktet lugter slemt og ser ulækkert ud når det kommer ud af tuben og det koster en formue, selvom det er et produkt, der strækker langt.

Jeg vil lige sige at jeg hverken taler for eller imod produktet. Det er bare hvad jeg har læst. Jeg har ledt efter tråden på nettet, men har ikke lige kunnet finde den. Måske du selv kan google lidt.

Jeg vil tro at produktet virker på nogen og ikke på alle. Ligesom så meget andet.

Prøv det da...det kan der vel ikke ske noget ved...andet end at du enten bliver nogle kilo og cm fattigere eller har opdaget at det ikke lige var noget for dig ;-)
16 år16. august 2008 kl. 09:24
trendsales.dk

Der var det...
Det er blevet til en meget lang tråd, men folk skriver en masse om produktet...
16 år16. august 2008 kl. 09:31
Hm.. hvis man taler om at blive kilo fattigere i denne sammenhæng, er det nok mest målt i kroner og ikke kilo ;-)

Spørgsmålet er ikke om det virker i løbet af 2 - 3 uger, men om det virker i løbet af 30-60 uger - og længere. De fleste er alligevel motiveret når de starter på noget nyt (som at tage et produkt der lover hurtig vægttab) og ville måske have tabt sig alligevel?

Jeg skal lige sige at jeg ikke har noget mod lægemidler - jeg tager en hovedpinepille når jeg har hovedpine uden at tænke over det 2 gange. Men når midlerne ikke er testede i et kontrolleret miljø af uvildige professionelle så begynder jeg hurtig at blive skeptisk.
16 år16. august 2008 kl. 17:01
Hej
Spørgsmålet var om nogen havde prøvet Trimgel - jeg har søgt flere steder og her er det første svar jeg finder. Hvorfor alle de advarsler - vi er da ikke dumme - men det ville være rart med et par erfaringer - så tak for denne reaktion. Kan det købes i Danmark?
VH
alb
15 år26. april 2009 kl. 15:16

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });