#12 af Kaktus (slettet)
BMI på 25!
Du læser en tråd i debat > vægttabKaktus (slettet)
re: BMI på 25!
Hehe :-p
Iacob> Jeg kan levende forestille mig dig som det rene slangemenneske, når manden og du laver "øvelser på lagen"
Selvom jeg altid har været godt tilfreds med mine (store) bryster, vil jeg nu hellere være slank(ere) - og så have flade/hængende bryster - Længe leve push-up BH-en :)
Til gengæld bekymrer jeg mig temmelig meget over: Målene bliver mindre og mindre dag for dag, men ikke på mine overarme :( 2 cm er alt hvad det er blevet til. Frygter lidt de berygtede "bingo-vinger"
Kender nogen et par effektive øvelser?
Iacob> Jeg kan levende forestille mig dig som det rene slangemenneske, når manden og du laver "øvelser på lagen"
Selvom jeg altid har været godt tilfreds med mine (store) bryster, vil jeg nu hellere være slank(ere) - og så have flade/hængende bryster - Længe leve push-up BH-en :)
Til gengæld bekymrer jeg mig temmelig meget over: Målene bliver mindre og mindre dag for dag, men ikke på mine overarme :( 2 cm er alt hvad det er blevet til. Frygter lidt de berygtede "bingo-vinger"
Kender nogen et par effektive øvelser?
16 år15. august 2008 kl. 09:41
malin (slettet)
*LOL* bingovinger - den var ny for mig!
Jeg er også ud af en familie, hvor især kvinderne må leve med mormorarme, (vi plejer at dingle med slasket mens der synges "ooh say can you see").
Jeg faldt over et tip: ostrogen.dk
Jeg har i hvert fald tænkt mig at give det et forsøg... det kan jo være det virker!
Jeg er også ud af en familie, hvor især kvinderne må leve med mormorarme, (vi plejer at dingle med slasket mens der synges "ooh say can you see").
Jeg faldt over et tip: ostrogen.dk
Jeg har i hvert fald tænkt mig at give det et forsøg... det kan jo være det virker!
16 år27. august 2008 kl. 20:30
Kaktus (slettet)
Tak, Malin - følger straks linket og ser om det kan hjælpe :)
16 år28. august 2008 kl. 10:05
Angående bryster.. ja, så svinder de - det er nu engang lavet mest af fedt. Der er dog stadig en vis størrelse og hvad brysterne mangler nu, har jeg så rigelig fået i fleksibilitet, så manden klager altså ikke ! ;-)
I øvrigt.. så kunne jeg sagtens finde på at gå uden BH da jeg var overvægtig. Det bryder jeg mig ikke om længere fordi nu kan de ikke længere hvile på mavedellen Og så er det pludseligt ikke rart uden BH.
Nå.. nok om kvindeproblemer ;-)