#11 af tolli (slettet)
Ny herinde
Du læser en tråd i debat > vægttabtolli (slettet)
re: Ny herinde
Øl drikker jeg kun en gang imellem, det vil sige det kan være jeg får to øl i alt i løbet af en uge og det er efter fodboldkamp, eller fodboldtræning. Har også hørt man skal passe på med at drikke øl for det feder også utrolig meget.
16 år4. august 2008 kl. 18:59
JAK (slettet)
re: Ny herinde
Hej, ja jeg er også ny.. sikke da en god site. Jeg er her for at holde vægten, men det kan nu også være svært i sig selv. Jeg stoppede for 9 måneder siden med at ryge, og desværre har vi i min familie en tendens til, at tage meget hurtigt på når vi stopper med rygning. Så selv de mindste usunde udsving kan jeg ikke tillade mig. Jeg havde ikke lyst til at tage på, så da jeg stoppede med at ryge lagde jeg min livsstil om, jeg begyndte at dyrke motion dagligt, min. 1 time om dagen, og jeg omlagde min kost. Jeg er vild med min nye livsstil - vild med ikke at ryge, vild med at dyrke motion og vild med sund mad. Mit problem er bare at jeg spiser ALT for meget, og selvom det er sundt det jeg spiser er det jo grænser for hvor meget frugt og grønt man må spise dagligt. I starten var jeg oppe på 12 stykker frugt om dagen - og det var bare mellemmåltider, og så kom grønsagerne oveni. Puha min mave var jo altid fyldt... Nu modererer jeg mig og tænker meget over hvor meget frugt og grønt jeg spiser, men jeg syntes det er svært, derfor tror jeg denne site vil hjælpe mig, når jeg skal taste mit madforbrug... Håber i alle har haft en god sommer..
16 år5. august 2008 kl. 16:54