Ny herinde
Du læser en tråd i debat > vægttabveile
re: Ny herinde
Velkommen til. Du skal nok blive glad for siden :-)
16 år31. juli 2008 kl. 19:47
KarinaHadsten (slettet)
Velkommen til. Mht. sodavand. Har du så prøvet at vælge light sodavand i stedet. Det vil du se ikke har så stor betydning for energiregnskabet som almindelig sodavand. Så er der selvfølgelig hele snakken om hvor sundt det er med kunstige sødestoffer og om det giver øget appetit. Men i forhold til madital hvor du taster alt det du indtager ind, så er det ikke et problem med light sodavand. Så bare en ide hvis du virkelig ikke kan undvære det.
Selvfølgelig nok bedre at reducere mængden også.
Held og lykke med det.
Selvfølgelig nok bedre at reducere mængden også.
Held og lykke med det.
16 år1. august 2008 kl. 08:28
Kaktus (slettet)
Velkommen fra mig også :)
16 år1. august 2008 kl. 09:55
malin (slettet)
Hej. Jeg er også ny.
Jeg har 9 kg "overskud" efter flere graviditeter. Startede med kalorietælling i mandags, og synes det er OK - man skal vel lige vende sig til det(?)
Virker som et rigtig godt site, hvor I er gode til at give hinanden støtte. Nu kommer jeg i hvert fald ud af busken og vil gerne være med! Mit mål er at tabe de 9 kg. inden 25.okt.
Mange hilsner Malin
Jeg har 9 kg "overskud" efter flere graviditeter. Startede med kalorietælling i mandags, og synes det er OK - man skal vel lige vende sig til det(?)
Virker som et rigtig godt site, hvor I er gode til at give hinanden støtte. Nu kommer jeg i hvert fald ud af busken og vil gerne være med! Mit mål er at tabe de 9 kg. inden 25.okt.
Mange hilsner Malin
16 år1. august 2008 kl. 10:19
Kaktus (slettet)
Velkommen til dig også, Malin :)
16 år1. august 2008 kl. 12:43
Kirsten P (slettet)
velkommen begge to
16 år1. august 2008 kl. 16:51
tolli (slettet)
Jeg prøver så vidt muligt at drikke coca cola light og coca cola zero. Det sker heldigvis kun en gang imellem jeg ryger i rigtig coca cola.
jeg tænker meget over hvad jeg spiser men det er ikke sådan så jeg vejer min mad eller går det helt store op i kalorie tælling. Prøver istedet med en fornuftig kost og godt med motion, at tabe mig.
jeg tænker meget over hvad jeg spiser men det er ikke sådan så jeg vejer min mad eller går det helt store op i kalorie tælling. Prøver istedet med en fornuftig kost og godt med motion, at tabe mig.
16 år2. august 2008 kl. 13:56
Babsy (slettet)
Hejsa, Jeg er også ny herinde. Jeg er 8 kg fra BMI 25, men jeg burde tabe 15 kg, for så er jeg lige på 22,5.
Det er dejligt at se at der er en masse aktivitet her i dette Forum. Så er der altid nogen at "tale" med.
Held og lykke til jer alle :o)
Det er dejligt at se at der er en masse aktivitet her i dette Forum. Så er der altid nogen at "tale" med.
Held og lykke til jer alle :o)
16 år2. august 2008 kl. 19:16
iakob
Jeg drikker ikke sukkerholdig sodavand. Før min kur sværgede jeg til "rigtig" coca cola og mente at zero smagte som et glas vand ville smage efter et glas sukkerholdig coca cola.
Og det gør det såmænd nok stadigvæk ;-)
Men det er blevet lidt af en principsag for mig. Jeg drikker ikke sukkerholdig sodavand - sådan er det bare. Ingen compromisser!! Jeg var til min nieces fødselsdag her i sommer og der var ikke sukkerfri sodavand. Så jeg drak danskvand og vin og øl - men ingen sodavand ;-)
Og det gør det såmænd nok stadigvæk ;-)
Men det er blevet lidt af en principsag for mig. Jeg drikker ikke sukkerholdig sodavand - sådan er det bare. Ingen compromisser!! Jeg var til min nieces fødselsdag her i sommer og der var ikke sukkerfri sodavand. Så jeg drak danskvand og vin og øl - men ingen sodavand ;-)
16 år2. august 2008 kl. 22:02
Jeg har haft store problemer med at droppe sodavand, som er mit store problem, men har fået det skåret ned til jeg må tage en når jeg kommer hjem fra arbejde af og så er det det.
Til dagligt arbejder jeg som vvs mand og det giver en rimelig god motion, da jeg går utrolig meget. Men hver anden dag løber 6,5 km. undtagen i weekenden hvor jeg løber interval træning og der er det lidt forskelligt hvor langt jeg løber. Jeg har nemlig en aftale med min bror om at vi skal løbe emtigageløbet i KBh sammen til næste år og der skal jeg løbe ca. 13 km. Udøver mit løbetræning så spiller jeg fodbold men der er så sommerferie nu så derfor kan jeg løbe så ofte.
Mit mål er at kunne vise mig i shorts på stranden til næste sommer, der mangler jeg ca. 5 kg at tabe for er tyk på maven og i brystregionen.
Det var lidt om mig.
God sommer til jer alle.