Her går det heller ikke så godt med vægten. Den er steget med 500 gram siden sidste uge - men ligger rimeligt stabilt mellem 49 og 51. Det er jeg HELT tilfreds med. Det er stadig ca. 8 kilo siden marts/april.
De sidste uge har stået på en del restaurationsbesøg...grundet den nye "kæreste" og det er jo skønt. Man gider jo ikke sidde og stoppe mad i hovedet, det er sjældent i kønt syn, så passer da på, hvad jeg bestiller. Det påvirker dog også træningen, men giver anden form for motion...;-)
Vil sætte mig et nyt mål. Fra idag vil jeg gerne tabe 2,5 kilo og holde vægten dér. Målet skal nås inden 1. september, hvor skolen starter igen.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Her går det heller ikke så godt med vægten. Den er steget med 500 gram siden sidste uge - men ligger rimeligt stabilt mellem 49 og 51. Det er jeg HELT tilfreds med. Det er stadig ca. 8 kilo siden marts/april.
De sidste uge har stået på en del restaurationsbesøg...grundet den nye "kæreste" og det er jo skønt. Man gider jo ikke sidde og stoppe mad i hovedet, det er sjældent i kønt syn, så passer da på, hvad jeg bestiller. Det påvirker dog også træningen, men giver anden form for motion...;-)
Vil sætte mig et nyt mål. Fra idag vil jeg gerne tabe 2,5 kilo og holde vægten dér. Målet skal nås inden 1. september, hvor skolen starter igen.