#2 af KarinaHadsten (slettet)
Onsdagsvejning 23/7
Du læser en tråd i debat > vægttabKarinaHadsten (slettet)
re: Onsdagsvejning 23/7
For en uge siden var jeg ikke i nærheden af en vægt, men for 14 dage siden vejede jeg 78,4 og i dag stod vægten (ligesom de sidste par dage) på 77,7 - det laveste jeg har vejet under kuren. MEN den irriterende side af er at det vejede jeg også for en måned siden. Men der var vægten lige nede i et dyk. Og så gik der ferie i den, så jeg skal vist bare være tilfreds med at være dernede igen.
Jeg har lige tastet et nyt mål ind 75 kilo inden 13. september. Bryllupsdagen og det mål jeg hele tiden har haft. Det giver et mindreunderskud end jeg er vant til, men forhåbentlig kan jeg sørge for at målet så holder.
Jeg har lige tastet et nyt mål ind 75 kilo inden 13. september. Bryllupsdagen og det mål jeg hele tiden har haft. Det giver et mindreunderskud end jeg er vant til, men forhåbentlig kan jeg sørge for at målet så holder.
16 år23. juli 2008 kl. 09:31
claus (slettet)
Jeg har ikke været på vægten en onsdag i rigtig lang tid - men i morges sagde den 81,6 - det er 4,5 kg mere, end da jeg var længst nede, så der er noget at arbejde med. Målet i første omgang er at komme under 80 på to uger...
@Karina: Nu skal du jo passe på, at du ikke får tabt dig så meget inden bryluppet, at han ikke kan kende dig :-)
@Karina: Nu skal du jo passe på, at du ikke får tabt dig så meget inden bryluppet, at han ikke kan kende dig :-)
16 år23. juli 2008 kl. 09:44
KarinaHadsten (slettet)
Hehe - fordelen er jo at han ser mig hver dag, så han vænner sig langsomt til mig.
16 år23. juli 2008 kl. 09:56
Spacy
Hej!
Tillykke Majzen, godt gået :-) og Karina du skal nok nå de 75 til den 13/9. Det er kun knap 400g om ugen i 7 uger, så det er da muligt ;-)
Jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige om mit eget vægttab i den sidste uge, men fakta er at sidste onsdag vejede jeg 70,5 og vægten er bare gået ned hver eneste dag, så i dag siger den 66,8, dvs minus 3,7 kg!!!
Det er det vildeste, jeg nogensinde har oplevet og jeg har da også tænkt på om jeg mon er syg eller noget, men jeg tror det meste er vand og da jeg heller ikke har rørt mig ud af stedet er det nok også muskler som forsvinder.
I søndags stod vægten på 68,4 og som Karina er det også lang tid siden at jeg ramte det tal første gang, faktisk helt tilbage til d. 5 juni.
Derfor vælger jeg at sige at mit reelle tab er ca. 1,5 kg. Det ændre selvfølgelig ikke på at det er enormt at tabe 3,7 kg på en uge.
Jeg er godt nok vant til at tabe mig på den facon med at vægten ind imellem tager et ordentlig dyk for derefter at stå og svinge 1 - 2 kg i en måneds tid, for igen at tage et dyk på 3 - 4 kg osv osv.
Ikke at det betyder det helt store, da hovedsagen jo er at vægten generelt går ned, men alligevel synes jeg at det er en lidt mærkeligt fornemmelse.
Tillykke Majzen, godt gået :-) og Karina du skal nok nå de 75 til den 13/9. Det er kun knap 400g om ugen i 7 uger, så det er da muligt ;-)
Jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige om mit eget vægttab i den sidste uge, men fakta er at sidste onsdag vejede jeg 70,5 og vægten er bare gået ned hver eneste dag, så i dag siger den 66,8, dvs minus 3,7 kg!!!
Det er det vildeste, jeg nogensinde har oplevet og jeg har da også tænkt på om jeg mon er syg eller noget, men jeg tror det meste er vand og da jeg heller ikke har rørt mig ud af stedet er det nok også muskler som forsvinder.
I søndags stod vægten på 68,4 og som Karina er det også lang tid siden at jeg ramte det tal første gang, faktisk helt tilbage til d. 5 juni.
Derfor vælger jeg at sige at mit reelle tab er ca. 1,5 kg. Det ændre selvfølgelig ikke på at det er enormt at tabe 3,7 kg på en uge.
Jeg er godt nok vant til at tabe mig på den facon med at vægten ind imellem tager et ordentlig dyk for derefter at stå og svinge 1 - 2 kg i en måneds tid, for igen at tage et dyk på 3 - 4 kg osv osv.
Ikke at det betyder det helt store, da hovedsagen jo er at vægten generelt går ned, men alligevel synes jeg at det er en lidt mærkeligt fornemmelse.
16 år23. juli 2008 kl. 10:28
bruger slettet
Tillykke majzen, Karina og Spacy.
Og til Claus, som Kirsten P også skrev til mig i sidste uge, så længe du stadig er herinde, viser at motivationen er der. Det er vil det vigtigste før kiloene også ryger af. Du har jo været dernede før, så ved hvad der skal til og endnu vigtigere hvad der ikke skal til:-)
I sidste uge vejede 70,1 kg og mit mål var 69,5 kg. Da jeg stillede mig op på vægten for et par minutter siden, sagde den 68,7! Det er et tab på 1,4kg og jeg har dobbelt-checket.
Det er en god følelse at vide jeg kan tabe mig, uden at jeg på noget tidspunkt har følt det store afsavn.
Og til Claus, som Kirsten P også skrev til mig i sidste uge, så længe du stadig er herinde, viser at motivationen er der. Det er vil det vigtigste før kiloene også ryger af. Du har jo været dernede før, så ved hvad der skal til og endnu vigtigere hvad der ikke skal til:-)
I sidste uge vejede 70,1 kg og mit mål var 69,5 kg. Da jeg stillede mig op på vægten for et par minutter siden, sagde den 68,7! Det er et tab på 1,4kg og jeg har dobbelt-checket.
Det er en god følelse at vide jeg kan tabe mig, uden at jeg på noget tidspunkt har følt det store afsavn.
16 år23. juli 2008 kl. 10:56
bruger slettet
Jeg glemte lige at sige mit mål for næste uge er at tabe 700 g ned til 68 kg.
16 år23. juli 2008 kl. 11:00
Frk Jakob (slettet)
Det er så min første onsdagsvejning, jeg vejer mig hver dag, så ville egentlig deltage både onsdag og torsdag. Jeg har siden jeg startede fra lidt over en uge siden tabt 1,9 kg :) Så jeg er rigtig glad... Min kurve ligger ret langt under det jeg havde fastsat som mål. Jeg havde planlagt 3,6 kg på 1 måned og der er gået 1/3 af tiden, men jeg har tabt over halvdelen af kg... Men hellere sætte sit mål lidt mindre og så revidere hen af vejen... for der skal være plads til søde sager :)
16 år23. juli 2008 kl. 11:38
WeezKaz (slettet)
Står så fast på 77,6 kg. Hvilket er ok med al det chokoladekage etc., der er røget indenbords den forgangne uge. Men nu tager jeg mig sammen. Satser på 77 kg rent næste uge.
16 år23. juli 2008 kl. 14:32
Kirsten P (slettet)
hold da op hvor er I dygtige. Der er noget at leve op til, men det kan jeg ikke. Min vægt står på det samme 64,5 hvilke jeg er godt nok tilfreds med, hvis bare den bliver der til sommeren er omme.
16 år23. juli 2008 kl. 16:10
Håber det er gået godt for jer andre derude..
. Maja .