Til dandersen: det tager vel sin tid at komme over roskilde festivalen (har aldrig prøvet) så bare det du stadig er her viser du ikke er helt stået af.
til Pokemom: Det lyder spændende med ny kærste.
mit vægttab er dog ikke så imponerende. Jeg lige fortælle jer nye, at jeg i lang tid har ligget fast på 64,5kg så jeg mistede min motivation og taget om det i juni mdr. og tog samtidig 1 uge på ferie, så der røg straks 2½ kg på og der imellem var min vægt svinget i juni.
Nu er der dog ved at være kontrol på igen og jeg håber at jeg at jeg ikke kommer til at stå fast på 64,5 igen.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Til dandersen: det tager vel sin tid at komme over roskilde festivalen (har aldrig prøvet) så bare det du stadig er her viser du ikke er helt stået af.
til Pokemom: Det lyder spændende med ny kærste.
mit vægttab er dog ikke så imponerende. Jeg lige fortælle jer nye, at jeg i lang tid har ligget fast på 64,5kg så jeg mistede min motivation og taget om det i juni mdr. og tog samtidig 1 uge på ferie, så der røg straks 2½ kg på og der imellem var min vægt svinget i juni.
Nu er der dog ved at være kontrol på igen og jeg håber at jeg at jeg ikke kommer til at stå fast på 64,5 igen.