Onsdagsvejning 16/7

Du læser en tråd i debat > vægttab

Onsdagsvejning 16/7
Hej alle !

Blev lige lidt forvirret, men det er da d. 16/7 idag.

Jeg har tabt mig 1 kg. siden sidste uge :-) Det er jo bare rigtig dejligt.
Dvs min vægt siger 70,5 kg.
Jeg føler at jeg har fået fat igen og motivationen og de gode vaner er tilbage i højsædet, selvom jeg har været langt ned over mine dumheder.
Tænk at gå i 4 - 5 uger og spise is hveranden dag og alligevel være tilbage på udgangspunktet (68,5)i løbet af nogle få dage.
Frem til at indtage is, slik, kage og alkohol i 13 dage og tage 3 kg på som bare sidder fast. SURT :-(
Det var det gamle totalt sindsyge mønster med at liiige skulle prøve at se hvad vægten egentlig kunne holde til, selvom det VED jeg sgu da udmærket godt. Nej det var ikke smart og jeg ved simpelthen ikke hvad der gik af mig, men jeg håber at dette var allersidste gang jeg opfører mig så stupidt.
16 år16. juli 2008 kl. 11:31
re: Onsdagsvejning 16/7
God formiddag,

Godt klaret Spacy at tabe et helt kilo på en uge. Jeg plejer max at tabe 500-700g.

Jeg vejer 70,1 i dag. Dvs jeg har taget ca. 1,3 kg på siden jeg skrev herinde, for 2 uger siden. Der har været en Roskilde Festival i mellem og så en uge, hvor jeg ikke lige umiddelbart kan finde på en unskyldning på hvorfor jeg har spist usandsynligt meget jeg ikke havde godt af.

Mit mål til næste uge er at vægten skal stå på max 69,5 kg
16 år16. juli 2008 kl. 11:47
Jeg vejer 65 kg i dag mod 67 i sidste uge.

Jeg har også haft en periode hvor motivationen ikke har været i top og der har min vægt svinget meget.
Nu er min motivation dog vendt tilbage så jeg håber at vægten igen går mere fast nedad.
16 år16. juli 2008 kl. 11:57
Jeg har tabt 1.5 kg siden sidste onsdag (fra 69.9 til 68.4). Det er jeg rigtigt godt tilfreds med. Kan se målet for enden af bakken nu og har sammenlagt tabt 17.6 kg.
16 år16. juli 2008 kl. 12:33
jeg ville bare sige at jeg synes det er super flot med jeres vægttab... jeg er selv lige meldt ind igår, så vejer det samme idag... Men glæder mig til næste uge, hvor jeg virkelig håber det går nedad istedet for opad... Men skulderklap herfra, for hvor er i bare gode :)
16 år16. juli 2008 kl. 14:01
Er blevet meldt til i dag, så det passer vel fint at starte med en vejning i bedste "Tab & Vind"-stil. Jeg vejede 77,6 kg her til formiddag. Det var lige efter at have spist havregryn og med tøj på.

Jeg er 175 cm høj, og min idealvægt er lige præcis 68 kg. Vil se, om ikke jeg kan nå målet med masser af motion og knap så mange afsavn på madfronten, da jeg elsker alt, der smager godt. Men det vigtigste her og nu er at komme i form, så må vægttabet komme efterfølgende. Selvom det da er besnærende at tænke på tøndeformede skovarbejder-mig som en fiks str. 38 i stedet for 42. Desuden har jeg ikke vejet under 70 kg. siden de tidlige teenage-år; men ligget mellem 73 og 89, for det meste 85-86 stykker.
16 år16. juli 2008 kl. 18:04
har tabt 500 gram siden sidste onsdag. Vejer idag 50,3. Ikke nok brok over det. MEN...har vejet 1,5 kilo mindre i den forløbne uge. men pizza 2 gange på en uge og McD en gang OG shoppingtur med 3-retters frokost er skyld i stigningen. Nu må jeg bare ned igen og tage mig sammen. Idealvægten er 48-49 kilo. så sidder alt hvor det skal. Der er også en ny "kæreste" der formodentligt skal se kroppen i nær fremtid ;-)
16 år16. juli 2008 kl. 18:31
Hej!

Ja, jeg ville høre om jeg må være med i Jeres onsdagsvejning? :)

Jeg vejer i dag 83,2 kg. Jeg ønsker at komme ned på minimum 65 kg, og jeg har allerede tabt 21 kg på egen hånd :)

Glæder mig til at kunne følge Jer andre! Btw super flot vægttab I alle har præsteret!
16 år16. juli 2008 kl. 19:42
wauw. flot vægttab! og VELKOMMEN...
16 år16. juli 2008 kl. 20:23
Imponerende vægttab, Nuffi - godt gået og velkommen.
16 år16. juli 2008 kl. 21:32

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });