Jeg er nødt til at vise min nye festkjole

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Jeg er nødt til at vise min nye festkjole
Hej Karina!
Du ser simpelthen bare hammergodt ud :-)
Tillykke med kjolen og vægttabet selvfølgelig.

Jeg vil give de andre ret mht hvordan din historie virker på andre mennesker.
Jeg tror bestemt ikke at nogen IKKE vil opfatte din, min og andres slankefortællinger som motiverende og opmuntrende.

Også jeg glæder mig til at se dig i brudekjolen, men jeg forstår godt at du ikke vil lægge billeder af den ud, før den store dag.
I det hele taget vil jeg gerne se så mange af jer andre som muligt på før og efter billeder, det er altså lækkert. Hvis jeg selv var lidt bedre på computeren ville jeg også gerne lave en blog med billeder og små fortællinger om migselv og mit liv, men det kan være at det kommer :-)
16 år12. juli 2008 kl. 17:35
kære karina
Du ser asolut helt fantastisk ud ! Hvor er det inspirrende og dejligt at dele din glæde over vægttabet og dit nye look. Jeg tror ikke der findes noget der motiverer een mere end sådan et foto, hvor du så tydeligt kan se resultatetet af dine nye kostvaner - og 20 kilo der er godt nok noget af en præstation. Tillykke med både det og den dejlige oplevelse med kjoleprøvning (griner: også alle dem du ikke købte) og hvor kan jeg bare godt forstå du glæder dig til at komme til fest i det skrud : WOUW.
Hilsen Easy
16 år17. juli 2008 kl. 07:14
Så fattede jeg langt om længe det med kommentarerne til bloggen. Det er rigtigt. Det ser fint ud, når man klikker på linket.....
16 år17. juli 2008 kl. 08:46
hvor ser du bare godt ud!! Jeg glæder mig til jeg selv kommer ned i en lidt mere normal størrelse igen... Jeg har nemlig også sagt til min forlovede at jeg vil først giftes når jeg ser "normal" ud igen, hihi... Men det er super dejligt at høre andres succes historier...
16 år18. juli 2008 kl. 22:52

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });