#2 af Kaktus (slettet)
Jeg er nødt til at vise min nye festkjole
Du læser en tråd i debat > vægttabKaktus (slettet)
re: Jeg er nødt til at vise min nye festkjole
WAAUUUUW *piiift*
Hold op - du ser godt ud! Kjolen er meget, meget smuk og du ligner en million....
Synger: "Du e' for lækker, lækker, lækker" :)
Nej, hvor jeg glæder mig, til selv at gå shop amok i smart tøj :)
Tillykke med de 20 kg - kan ikke vente med at se dig i sin brudekjole - regner bestemt med at du linker til et billede eller to når den store dag kommer, ikk? :)
Hold op - du ser godt ud! Kjolen er meget, meget smuk og du ligner en million....
Synger: "Du e' for lækker, lækker, lækker" :)
Nej, hvor jeg glæder mig, til selv at gå shop amok i smart tøj :)
Tillykke med de 20 kg - kan ikke vente med at se dig i sin brudekjole - regner bestemt med at du linker til et billede eller to når den store dag kommer, ikk? :)
16 år11. juli 2008 kl. 08:56
KarinaHadsten (slettet)
Tusind tak (rødmer).
Jo selvfølgelig skal jeg nok linke til brudekjole billeder efter den store dag.
Du kan roligt glæde dig - det er den dejligste oplevelse - selvom jeg jo ikke opfatter mig selv som værende færdig med kuren endnu, så er der klart blevet dejligt at købe tøj. Jeg håber meget at folk herinde ikke bliver kede af sådan en beretning, men derimod glæder sig over at siden her virker. Jeg vil for alt i verden ikke få nogle til at føle at det hele er træls med sådan en fortælling. Det er lige det modsatte der er hensigten. Vi deler hinandens sorger, men jeg har hele vejen igennem også haft stor glæde af beretninger fra dem som har nået målet eller bare noget af vejen - små solstråle historier. Små oplevelser, som skyldes et lille/større/stort vægttab. Håber min beretning her bliver læst på samme måde ;-)
Jo selvfølgelig skal jeg nok linke til brudekjole billeder efter den store dag.
Du kan roligt glæde dig - det er den dejligste oplevelse - selvom jeg jo ikke opfatter mig selv som værende færdig med kuren endnu, så er der klart blevet dejligt at købe tøj. Jeg håber meget at folk herinde ikke bliver kede af sådan en beretning, men derimod glæder sig over at siden her virker. Jeg vil for alt i verden ikke få nogle til at føle at det hele er træls med sådan en fortælling. Det er lige det modsatte der er hensigten. Vi deler hinandens sorger, men jeg har hele vejen igennem også haft stor glæde af beretninger fra dem som har nået målet eller bare noget af vejen - små solstråle historier. Små oplevelser, som skyldes et lille/større/stort vægttab. Håber min beretning her bliver læst på samme måde ;-)
16 år11. juli 2008 kl. 10:18
Kaktus (slettet)
Er du gal?!?
Det er simpelthen SÅ inspirerende at læse et indlæg som dit, og se en gudesmuk kvinde (i en gudesmuk kjole) :)
Der giver blod på tanden, og motiverer i dén grad - flere af den slags indlæg! :)
Det er simpelthen SÅ inspirerende at læse et indlæg som dit, og se en gudesmuk kvinde (i en gudesmuk kjole) :)
Der giver blod på tanden, og motiverer i dén grad - flere af den slags indlæg! :)
16 år11. juli 2008 kl. 10:53
Kirsten P (slettet)
Jeg kan kun give kaktus ret, det er en fantastisk kjole og du ser fantastisk ud.
Jeg synes kun det er godt med nogle succeshistorier og ofte er det også dem der motivere en. Det er ikke mit indtryk at folk herinde er træt af at høre hverken om dit bryllup (som du har skrevet et andet sted) eller om dit vægttab.
Jeg synes kun det er godt med nogle succeshistorier og ofte er det også dem der motivere en. Det er ikke mit indtryk at folk herinde er træt af at høre hverken om dit bryllup (som du har skrevet et andet sted) eller om dit vægttab.
16 år11. juli 2008 kl. 12:36
veile
Nej, hvor ser du skøn ud. Skøn med skønt på (som Line ville sige) Lækker kjole, - aaaaj hvor jeg glæder mig! (til det bliver min tur altså ;-)
Æh for lige at skifte emne til noget HELT andet ............Hvordan får du dine kommentarer på bloggen til at stå pænt under indlægget. Jeg er ved at starte en blog hos Google, men mine kommentarer kommer kun i en grim pop-up boks.
Æh for lige at skifte emne til noget HELT andet ............Hvordan får du dine kommentarer på bloggen til at stå pænt under indlægget. Jeg er ved at starte en blog hos Google, men mine kommentarer kommer kun i en grim pop-up boks.
16 år11. juli 2008 kl. 12:54
KarinaHadsten (slettet)
Jeg er glad for at I har det lige som jeg havde og har det med succeshistorierne.
Veile - jeg tror altså kun kommentarerne står så pænt under når man åbner et enkelt indlæg. Hvis man ellers har en liste med indlæg klikker man sig ind til kommentarerne. Men måske misforstår jeg det du siger.
Veile - jeg tror altså kun kommentarerne står så pænt under når man åbner et enkelt indlæg. Hvis man ellers har en liste med indlæg klikker man sig ind til kommentarerne. Men måske misforstår jeg det du siger.
16 år11. juli 2008 kl. 16:29
tynd74
hej karina
hold da op hvor er du flot ;-)
og jeg er sikker på du kommer til at ligne en million til dit bryllup ;O)
iøvrigt tillykke med din galla-kjole. ( sådan en gad jeg godt at eje) bliver helt misundelig ;-)
knuser lise
hold da op hvor er du flot ;-)
og jeg er sikker på du kommer til at ligne en million til dit bryllup ;O)
iøvrigt tillykke med din galla-kjole. ( sådan en gad jeg godt at eje) bliver helt misundelig ;-)
knuser lise
16 år11. juli 2008 kl. 17:53
bruger slettet
KANONT!!! Du er SÅ flot Karina, hvor er det flot gået! :)
Hvornår skal brudekjolen købes? - det må blive en drøm at skal på jagt efter den! ;)
Stort tillykke med de - 20 kg!!!
Hvornår skal brudekjolen købes? - det må blive en drøm at skal på jagt efter den! ;)
Stort tillykke med de - 20 kg!!!
16 år11. juli 2008 kl. 21:02
KarinaHadsten (slettet)
Åhh jamen brudekjolen er skam købt - jeg har bare ikke vist billeder af den herinde, for jeg ved ikke hvor mange jeg kender der kunne finde på at kigge med herinde. Jeg har efterhånden fortalt alle og enhver om sidens fortræffeligheder og det ville være lidt skidt hvis alle mine gæster havde set mig i den inden brylluppet. Men jeg lover at der nok skal komme links og billeder efter d. 13. september.
Brudekjolen er i øvrigt købt 2 numre for stor, så jeg er meget spændt på at få den tilpasset og prøve den i den rigtige størrelse.
Brudekjolen er i øvrigt købt 2 numre for stor, så jeg er meget spændt på at få den tilpasset og prøve den i den rigtige størrelse.
16 år11. juli 2008 kl. 22:05
Jeg prøvede måske 10 kjoler, men så pludselig hoppede jeg i en kjole som bare sad PERFEKT. Jeg har fået taget et billede med en mobiltelefon, som jeg har lagt på min blog. Det er ikke verdens bedste kvalitet, men man kan dog se den fantastiske kjole.
osseks.blogspot.com
Som sådan en lille før og efter leg kan jeg lige linke til mit motivationsboard, hvor der er nogle billeder med en noget større Karina.
osseks.blogspot.com
Jeg skal vist ha fundet et lidt bedre før billede. Jeg ved at jeg har et hvor jeg står i nogle røde korte overalls, hvor jeg VIRKELIG så stor ud. Det billede skal jeg ha fundet.