#12 af KarinaHadsten (slettet)
Vægt - hvornår skal man stoppe?
Du læser en tråd i debat > vægttabKarinaHadsten (slettet)
re: Vægt - hvornår skal man stoppe?
Hehe at alle pludselig står på hovedet og kigger på deller/skind.
Kirsten: Din kommentar med at mine lår jo nok var svundet lidt ind fik mig til at tænke lidt - jeg huskede det ikke som om der var sket så meget på lårene - måske et par cm, men ikke mere. Men jeg gik alligevel hjem og fandt den lille sorte bog, hvor jeg i mange år snart har skrevet vægt og altså også nogle mål. Da jeg startede denne kur vejede jeg 96,5 men jeg fandt nogle tal, som var lidt ældre fra et tidspunkt hvor jeg vejede 94 altså lidt mindre, men nok ikke noget der ses på målene. Og der blev jeg lige godt overrasket. I forhold til dengang var mine lår hold lige fast svundet 11 cm !!!! Og det er altså ikke 5,5 cm pr lår det var 11 cm på ET lår !!!! Det må da siges at være en del. Nu skal jeg nok vente et par dage med at brokke mig over mine fede lår. ;-)
Kirsten: Din kommentar med at mine lår jo nok var svundet lidt ind fik mig til at tænke lidt - jeg huskede det ikke som om der var sket så meget på lårene - måske et par cm, men ikke mere. Men jeg gik alligevel hjem og fandt den lille sorte bog, hvor jeg i mange år snart har skrevet vægt og altså også nogle mål. Da jeg startede denne kur vejede jeg 96,5 men jeg fandt nogle tal, som var lidt ældre fra et tidspunkt hvor jeg vejede 94 altså lidt mindre, men nok ikke noget der ses på målene. Og der blev jeg lige godt overrasket. I forhold til dengang var mine lår hold lige fast svundet 11 cm !!!! Og det er altså ikke 5,5 cm pr lår det var 11 cm på ET lår !!!! Det må da siges at være en del. Nu skal jeg nok vente et par dage med at brokke mig over mine fede lår. ;-)
16 år10. juli 2008 kl. 13:02
iakob
Karina.. man kan da roligt sige at du slet ikke er så meget kvinde som du var for et år siden!
Helt bogstaveligt ;-)
Helt bogstaveligt ;-)
16 år10. juli 2008 kl. 14:22
KarinaHadsten (slettet)
Nej det er rigtigt. Og hvor var det fedt idag at være ude og prøve galla kjoler. Jeg skal jo også til min svoger og svigerindes bryllup. Og jeg har aldrig ejet en gallakjole, men det gør jeg nu. Var ude at prøve idag og fandt en helt fantastisk kjole, som jeg lige har haft på for at vise manden den. Den var svær at tage af igen, for jeg ville meget hellere beholde den på. :-D Eneste ulempe var at størrelsen stadig hed XL - øv. Men okay da jeg lige var kommet mig over at det var sådan det var - ja så fik jeg KJOLEN på og den sad som om den var syet til mig. Det var kanon.
DET ville ikke have været lige så fedt for 20 kilo siden.
DET ville ikke have været lige så fedt for 20 kilo siden.
16 år10. juli 2008 kl. 22:39
ninse (slettet)
Skidt da være med størrelsen, Karina. Du er jo også en høj pige :) Nyd i stedet, at du har tabt dig så meget, at du faktisk selv synes, du ser flot ud i kjolen. SÅDAN. Tillykke med den (kjolen altså).
16 år11. juli 2008 kl. 06:31
Min søn på 16 fik sig et billigt grin, for han kom selvfølgelig lige og "overraskede" mig.