#12 af Majzen2 (slettet)
onsdagsvejning 9/7
Du læser en tråd i debat > vægttabMajzen2 (slettet)
re: onsdagsvejning 9/7
Hej Alle I "Tabere" ! :D
Jeg har tabt 0,7 kg. siden sidst, og er nu nede på 86,1! Så nu kan jeg snart glæde mig over at 6-tallet blir skiftet ud med et 5-tal . Jeg har optur hver gang der ryger 1 kg. :D
Jeg har ikke noget imod at mit vægttab går langsomt, bare der er sket lidt hver onsdag, og det plejer der at være. Herligt.. Held og lykke til alle jer andre. Knus..
Jeg har tabt 0,7 kg. siden sidst, og er nu nede på 86,1! Så nu kan jeg snart glæde mig over at 6-tallet blir skiftet ud med et 5-tal . Jeg har optur hver gang der ryger 1 kg. :D
Jeg har ikke noget imod at mit vægttab går langsomt, bare der er sket lidt hver onsdag, og det plejer der at være. Herligt.. Held og lykke til alle jer andre. Knus..
16 år15. juli 2008 kl. 09:00
bruger slettet
re: onsdagsvejning 9/7
Hej alle sammen, ved godt det kun er tirsdag, men ville nu alligevel lige kigge ind.
Det er også gået fint her... er på 5. dag og har tabt næsten 3 kg. Ved godt at det meste sikkert er væske, men det giver alligevel et kick!!! Har godt nok også trænet en del mere end jeg plejer (årets underdrivelse) :-) Så jeg fortsætter med motion og sund mad og undværer brød, pasta og ris et stykke tid mere. Kan alligevel ikke få rugbrød herude så det er ikke så slemt som det ville have været i DK.
Det er også gået fint her... er på 5. dag og har tabt næsten 3 kg. Ved godt at det meste sikkert er væske, men det giver alligevel et kick!!! Har godt nok også trænet en del mere end jeg plejer (årets underdrivelse) :-) Så jeg fortsætter med motion og sund mad og undværer brød, pasta og ris et stykke tid mere. Kan alligevel ikke få rugbrød herude så det er ikke så slemt som det ville have været i DK.
16 år15. juli 2008 kl. 13:46
Normalt så taber man sig jo bare en masse vand i starten og det tæller alligevel ikke. Hvis du kan holde et vægttab på ½ kilo om ugen i et års tid så har du alligevel tabt dig 26 kilo ;-)
Ej... jeg ved ikke hvor høj du er, men jo længere ned i BMI man er, desto sværere er det at tabe sig. Hvis du bare er nogenlunde omhyggeligt med at taste ind og sørger for at have 2000 kj i underskud om dagen, så får du et sundt og jævnt vægttab (forudsat at du spiser de sunde ting på en varieret måde). Den strategi tror jeg alligevel også giver de bedste forudsætninger for senere at holde vægttabet.