onsdagsvejning 9/7
Du læser en tråd i debat > vægttabSpacy
re: onsdagsvejning 9/7
Hej Kirsten!
Det må være ferietiden som er over os, siden vi to er de eneste, indtil nu, som er "modige" ;-)
Jeg er tilbage på hesten igen (håber jeg) med PLUS 3 KILO!!!!! Så jeg er oppe på 71,5 og nede på et samlet vægttab på kun 16 kg. SUK :-(
Føj da, siger jeg bare, men man kan ikke være lige heldig hver gang.
Jeg er ikke tilfreds med mig selv, men som Iakob skrev et andet sted, så nytter det jo ikke noget at blive væk fra onsdagsvejningen bare fordi det ikke helt går som det skal.
Min læge kom forøvrigt med en god motivationsopper igår.
Fyld rygsækken med de 16, 17 el. 20 kg. man har tabt indtil nu og gå rundt med dem hele dagen, så kan det nok være at man (måske) kan genvinde motivationen. Jeg tror nu ikke jeg vil gøre det, men bare tanken!
Jeg forventer at have tabt disse 3 forbandede kg på 2 uger! Det vil jeg simpelthen, da mine nye bukser strammer! Ja, hvad er det da for noget shit. Bortset fra det, kan I alle have en rigtig god dag :-)
Det må være ferietiden som er over os, siden vi to er de eneste, indtil nu, som er "modige" ;-)
Jeg er tilbage på hesten igen (håber jeg) med PLUS 3 KILO!!!!! Så jeg er oppe på 71,5 og nede på et samlet vægttab på kun 16 kg. SUK :-(
Føj da, siger jeg bare, men man kan ikke være lige heldig hver gang.
Jeg er ikke tilfreds med mig selv, men som Iakob skrev et andet sted, så nytter det jo ikke noget at blive væk fra onsdagsvejningen bare fordi det ikke helt går som det skal.
Min læge kom forøvrigt med en god motivationsopper igår.
Fyld rygsækken med de 16, 17 el. 20 kg. man har tabt indtil nu og gå rundt med dem hele dagen, så kan det nok være at man (måske) kan genvinde motivationen. Jeg tror nu ikke jeg vil gøre det, men bare tanken!
Jeg forventer at have tabt disse 3 forbandede kg på 2 uger! Det vil jeg simpelthen, da mine nye bukser strammer! Ja, hvad er det da for noget shit. Bortset fra det, kan I alle have en rigtig god dag :-)
16 år9. juli 2008 kl. 12:27
KarinaHadsten (slettet)
Hey jeg vil også være med - havde egentlig bare glemt at det var onsdag :-)
Jeg var langt udenfor civilisation sidste onsdag, så jeg kigger lige 14 dage tilbage i stedet og så ser jeg til min store overraskelse at jeg vejer PRÆCIST det samme som for 14 dage siden. I mellemtiden har jeg været både længere ned og længere oppe, så jeg er okay tilfreds.
Det som godt kan irritere mig lidt er at jeg for lidt mere end 14 dage siden var nede på 77,7 og så føles det jo ikke helt som vægttab før jeg igen er dernede, men det bliver forhåbentlig snart.
Jeg var langt udenfor civilisation sidste onsdag, så jeg kigger lige 14 dage tilbage i stedet og så ser jeg til min store overraskelse at jeg vejer PRÆCIST det samme som for 14 dage siden. I mellemtiden har jeg været både længere ned og længere oppe, så jeg er okay tilfreds.
Det som godt kan irritere mig lidt er at jeg for lidt mere end 14 dage siden var nede på 77,7 og så føles det jo ikke helt som vægttab før jeg igen er dernede, men det bliver forhåbentlig snart.
16 år9. juli 2008 kl. 12:43
ninse (slettet)
Jeg vejer også det samme som for 14 dage siden (69,9 kg) - også med ned/opsving. Har mens pt, så det er (forhåbentlig) væskeophobning - jeg kan mærke det strammer i fingre og tæer. Uanset forklaringer(ne) er det nu alligevel lidt ØV!
16 år9. juli 2008 kl. 18:09
smølf78 (slettet)
hej er ny her og er ikke helt med på hvordan det foregår.. vil rigtig gerne være med.. smølf
16 år9. juli 2008 kl. 20:47
Pokemom (slettet)
velkommen. bare skriv hvad du vejer og dit udsving ifht. sidste uge. og evt. hvorfor eller hvordan...ingen regler...
16 år9. juli 2008 kl. 20:56
Pokemom (slettet)
hov glemte mig selv. har tabt 200 gram siden sidst. ved ik hvorfor, men det er som om jeg æder mandag og tirsdag, så når vi når onsdagsvejningen ser det ik så godt ud. idag er der 2,5 kilo til det endelige mål.
16 år9. juli 2008 kl. 20:57
smølf78 (slettet)
Har tabt 0,5 kg på 6 dage.. Vejer 73,5 kg,, Havde godt nok ikke regnet med det gik så langsomt i starten
16 år9. juli 2008 kl. 22:38
bruger slettet
Vil også meget gerne være med. Jeg er 30, er flyttet til Thailand for nylig, hvor alle andre jo vejer 32 kg eller deromkring, vejer 71 og vil gerne ned på 65 kg. Så, jeg skriver bare næste onsdag?
16 år10. juli 2008 kl. 10:10
Pokemom (slettet)
jep....
16 år10. juli 2008 kl. 12:12
Jeg kan dog mærke at jeg er ved at komme op på hesten igen og har fået motivationen tilbage. Jeg vil ned på 64,5 igen inden d. 25.