Hvor mange kcal får i egentlig?

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Hvor mange kcal får i egentlig?
Jeg tager også Kelpasan og for mig virkede det sidste gang, da jeg kun skulle tabe mig ca 2 kg. Den her gang tager jeg det også men spiser samtidigt mellem 1200 og 1500 kcal. Jeg taber mig stille og roligt ca 100 gram om dagen, jeg skal dog ikke sige at Kelpasan har noget at sige den her gang :) Sidste gang havde det lidt at sige, da jeg spiste normalt men bare tog kelpasan og fik tabt mig de sidste 2 kg.
16 år7. august 2008 kl. 14:05
hvad er kelpasan?
16 år7. august 2008 kl. 14:42
Da jeg startede herinde havde jeg ingen ide om hvor mange kcal jeg fik, men jeg regnede med at jeg fik for mange, siden jeg stille og roligt har taget på de sidste par år, men det viste sig at jeg faktisk kun får ca. 700-800 kcal per dag, hvor jeg virkelig følte mig mæt. nu er jeg oppe på ca. 900-1100 om dagen.
og det har da lykkedes mig at tage 2,4 kilo på ca. 17 dage, selvom der har været sommerfester og fødselsdage med masser af lagkage..
16 år7. august 2008 kl. 14:49
ups, jeg mente TABE mig...:D
16 år7. august 2008 kl. 17:32
Det er et naturprodukt som gør at man får mere jod som derefter sætter forbrændingen op.
16 år7. august 2008 kl. 19:23

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });