onsdagsvejning 25/6

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: onsdagsvejning 25/6 -ny
Hej Milleliv,

Du er meget velkommen!
16 år26. juni 2008 kl. 10:23
Hej og velkommen Milleliv. Du kan sikkert godt nå at tabe dig noget inden operationen. Madital er i hvert tilfælde et rigtig godt værktøj til det.

Karina: Først stort tillykke med at du er under 78 igen, det er dejligt.
Dernæst vil jeg ønske dig en super ferie! Sådan en spejderlejr kræver vel masser af bevægelse, det er vel en slags arbejdsferie og hvis du lader de fyldte chokolader bliver hjemme så har du helt sikkert vægttab til onsdag d. 6 Juli ;-)
Ja, undskyld jeg kunne ikke lade være, jeg ved det er din store svaghed ;-)
16 år26. juni 2008 kl. 17:21
Velkommen til Milleliv

Må jeg spørge om hvorfor du skal opereres i ryggen?

(Jeg spørger for jeg selv lider af en skæv ryghvirvel nederst i lænden men efter jeg har tabt mig har jeg ikke så meget bøvl med den som før - undtaget når jeg misbruger ryggen)
16 år26. juni 2008 kl. 20:14
Hej Alle !

Jeg er ny herinde, og jeg vejer mig i forvejen hver onsdag, så jeg vil da gerne deltage i jeres forum.
Jeg startede med at veje 97 kg. Nu 3 måneder efter er jeg nede på 87,7. Har tabt mig 700 gr. siden sidste torsdag.
Glæder mig til at dele op og -nedturene med jer ! :)

Hilsen Maja
16 år27. juni 2008 kl. 21:28
velkommen...og tilykke med det flotte vægttab.
16 år28. juni 2008 kl. 09:28
Hej Alle!
Tak for velkomsten...så dog at i alle er ved at være i mål. Og glemte lige at jeg havde skrevet herinde... :~)
Jeg mangler to knoglestykker i L5/L6 dvs også i lænden, men det betyder at min rygsælje glider ind mod maven= nerverne i ryggen bliver klemt. Samtidig er jeg ekstremt svajrygget, hvor jeg burde være det omvendte af hensyn til fejlen. Derudover har jeg en diskusprolaps sammen sted. Der er desværre ingen anden udvej end operation. Det vil ikke hjælpe en døjt at tabe mig da det er et "mekaniske" problem, og da jeg ikke er synderligt overvægtig....

Mvh Mille
16 år4. juli 2008 kl. 22:29
ups...undskylder mine stavefejl...er vist lidt tastaturnørd idag...
16 år4. juli 2008 kl. 22:30

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });