En planlagt kage ...
Du læser en tråd i debat > vægttabSpacy
re: En planlagt kage ...
Det er da blevet en rigtig trist tråd og jeg kan også være med, men jeg starter lige en ny tråd da denne er blevet meget lang :-)
16 år29. juni 2008 kl. 22:13
KarinaHadsten (slettet)
Tak for de kommentarer der er kommet til mig. :-) Jeg har taget lidt på siden sidst, så kagen lader vente på sig. Det er ferietiden der er slået ind. Jeg har været på spejderlejr med alt for meget chokolade og alt for lidt grønt og motion. Men skaden var ikke helt så slem som frygtet, så nu er jeg på banen igen.
Helena: Den med kedsomhed er slem - det kender jeg alt for godt. Heldigvis har jeg nogle gode hobbies. Men problemet med dem er at tidligere har jeg altid sørget for at have forsyninger med på sidelinien, så nogle gange er det direkte forbundet med at skulle spise. Det er jo ikke så godt.
Iakob: Det hedder geocaching og det er rigtig sjovt. Jeg har prøvet det en enkelt gang med nogle spejdere. Og jeg har en veninde som dyrker det i stor stil med familien - de har fundet over 200 caches.
Helena: Den med kedsomhed er slem - det kender jeg alt for godt. Heldigvis har jeg nogle gode hobbies. Men problemet med dem er at tidligere har jeg altid sørget for at have forsyninger med på sidelinien, så nogle gange er det direkte forbundet med at skulle spise. Det er jo ikke så godt.
Iakob: Det hedder geocaching og det er rigtig sjovt. Jeg har prøvet det en enkelt gang med nogle spejdere. Og jeg har en veninde som dyrker det i stor stil med familien - de har fundet over 200 caches.
16 år7. juli 2008 kl. 11:09
iakob
Geocatching.. nemlig ja :-) Tak for det
Iøvrigt velkommen hjem fra spejderlejr. Vejret var da ok pænt i år, var det ikke?
Ang. kagen, så må vi jo bare tage den efter ferien så. Den er jo kun udsat, ikke aflyst ;-) Lidt ærgeligt at tage på, men vi vil på den anden side jo gerne kunne mærke det er ferie, så en kilo eller to må man vel regne med i løbet af tre uger.
Så kommer man også tilbage til hverdagen med fornyet energi.
Iøvrigt velkommen hjem fra spejderlejr. Vejret var da ok pænt i år, var det ikke?
Ang. kagen, så må vi jo bare tage den efter ferien så. Den er jo kun udsat, ikke aflyst ;-) Lidt ærgeligt at tage på, men vi vil på den anden side jo gerne kunne mærke det er ferie, så en kilo eller to må man vel regne med i løbet af tre uger.
Så kommer man også tilbage til hverdagen med fornyet energi.
16 år7. juli 2008 kl. 12:52
KarinaHadsten (slettet)
Ja den er da bestemt bare udsat. Jeg kan godt mærke at jeg lige skal på afvænning med de dårlige vaner. Og skal igang med de gode igen. Skal lige ind i indtastninger igen og igang med vand og frugt. Og minimere choklade og andet slik. I morgen prøver jeg at overholde mit planlagte underskud :-)
16 år7. juli 2008 kl. 22:57
Jeg kan ikke huske om du skal hjem efter kærestens besøg, men hvis du skal være alene dernede så kan det være en god idé at prøve at finde nogen eller noget at beskæftige dig med. Du kan f.eks. f.eks gå i fitness center - men det kan også være noget andet. Hvis du har en hobbi (alt lige fra pileflet til jagt til keramik) så kan du prøve at finde en gruppe med samme hobbi der hvor du bor. Internettet bør jo kunne være en hjælp.
Køb en GPS og meld dig til de der GPS-skattejagter (jeg kan ikke huske hvad de hedder)
Hvad som helst, faktisk. Bare du ikke keder dig.