Svær dag

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Svær dag
Ja - tud dog endelig løs - og at du nu er -1 kg beviser jo bare min pointe. God pointe med badevægten osse - min egen vægt vejer også lidt specielt - f.eks. kan jeg veje mig og få een vægt og hvis jeg så flytter vægten lidt på gulvet kan de finde på at veje alt mellem 200 og 6oo gram anderledes i både op og ned - så jeg stiller min vægt på samme sted hver dag :o) *GGGGGG*
16 år12. juni 2008 kl. 14:15
Haha, Calle, jeg kan se dig for mig - flyttende rundt på badevægten som en gal hver morgen ;)

Indkøb af ny badevægt betød + 1 kg - Hmmm...
Nu skal jeg så bare finde det sted i lejligheden, hvor den giver det laveste resultat ;)

Så endte tude-tråden alligevel med en vægtforøgelse, men dén tilskriver jeg altså OBH ;)
16 år13. juni 2008 kl. 09:00
Kaktus,

Er der ikke retur ret på den OBH. Jeg ville bede expedienten om at finde samtlige vægte frem for derefter at lade dig prøve den der viser allermindst inden du køber :)))
16 år13. juni 2008 kl. 09:34
Super idé, oz1ing - hvorfor tænkte jeg dog ikke på det? ;)

Jeg er overbevist om, at netop JEG har fået den badevægt i hele butikken, der viser den højeste vægt.

Hmmm... der er STORE muligheder i det her... Tror ikke jeg bytter den, for hvis jeg tager på (efter udskejelser) vil jeg bare trække på skuldrene og sige: Skidt pyt. Det har ikke noget med mig at gøre. Det er OBH´s skyld :)
16 år13. juni 2008 kl. 09:46
Hvor var det befriende og morsomt at læse jeres seneste indlæg om badevægte. Det var lige det jeg trængte til efter en nat med minimal søvn og en hård dag på arbejdet. Jeg kunne ligefrem mærke, hvordan jeg fik tilført ekstra energi.
Det er i øvrigt muligt at Kaktus har købt vægten, der viser de største tal, men det er kun fordi jeg for en måned siden købte den med de allerstørste tal - indkøb af ny vægt betød faktisk + 4 kg (Av!). Men pyt med det.. de ER røget af igen og lidt til! Jeg flytter også rundt på vægten, da vi har et gulv, der ikke er helt plant, men hvad pokker...det er vel også en form for motion.
Tak for de hyggelige indslag.
16 år13. juni 2008 kl. 18:27
HAHAHAHA ja det giver aktiviteten "VÆGT-løftning" en helt anden dimension. HAHAHAHA.

Jeg kunne ikke lade være. :-)
16 år13. juni 2008 kl. 21:54
Ja, hvis ikke man kunne grine af det hele (og sig selv) en gang i mellem, bliver det altså liiige en tand for surt :)

Ninse> Godt, du nåede at købe dén badevægt før mig - jeg var altså gået lige i dørken ved + 4 kg på 1 dag :(
Super flot, at du har ignoreret den genstridige badevægt, og bare har fortsat kampem ufortrødent :)

Karina> Hhhh.... bestemt værd at tænke over.... 10 min. vægtløftning pr. dag skæpper formentlig ganske pænt i motions-kassen :)
16 år15. juni 2008 kl. 09:57
Tak for rosen, Kaktus. Den var ærligt talt også lidt svær at sluge, men det lykkedes jo altså heldigvis.
16 år15. juni 2008 kl. 15:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });