1,6kg på en halv uge!?

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: 1,6kg på en halv uge!?
Jamen det er jeg jo Sommersol ;-)) altså fra midtjylland.......Og nu er der oveni-købet kommet besked om at der er lukket i børnehaven på tirsdag. Så nu må der tænkes kreativt.
16 år12. juni 2008 kl. 17:47
hah, hvor skægt :D
ja så må du være kreativ. børn med på arbejdspladsen er altid et hit ;)
16 år12. juni 2008 kl. 18:00
Vi har selv skullet passe vore børn siden april. Det er ved at være lidt hårdt :-)

Jeg bor i øvrigt lidt nord for Århus.
16 år12. juni 2008 kl. 19:54
Jamen Ijakob og veile, jeg skal da nok passe jeres børn for jer ;) . det lige mit område ;)
16 år12. juni 2008 kl. 20:02
forresten har jeg fundet ud af at det var 1,6kg væske jeg havde taget på.
gode øvelser. var ikke klar over man ku få så ondt bare af at knytte og strække sine fingre ;)
16 år12. juni 2008 kl. 20:04
Jamen så må du op på hesten igen. Så var det jo ikke kostplanen, du tog på af. Ned i gemmerne og finde modet frem til et forsøg mere......

Jeg bor nu helt oppe ved Skive, så der bliver alligevel en del kørsel, hvis vores unger skal passes sammen :-)

Jeg satser på Farmor. Hun er på efterløn. Men den emsige k.... skal altid snage i alting når hun er her.... *lol* De snakker i øvrigt også om at arrange pasning på mit arbejde.

16 år12. juni 2008 kl. 20:15
ja det må jeg vel..

vil lige knyttet en kommentar til børnpasning på arbejdet..
faktisk synes jeg det er en dum ide. sådan at tage andre folks arbejde. vi burde hellere støtte pædagogerne, og ved at tage deres arbejde så 'rammes' vi jo ikke på den måde, og støtter dem ikke. så de får ikke det ud af det som de ville.
stod det til mig måtte forældre skiftes til at passe deres børn, og så klare sig igennem sådan. kan godt være vi så er i pengenød en tid, men faktisk er det jo det pædagoger mener de er hele tiden, når der ikke sættes pris på ders arbejde, ikk?
16 år16. juni 2008 kl. 13:49
Forstår godt hvad du mener :-) men faktum er at strejken rammer uanset hvordan vi får børnene passet. Kommunen skal nemlig betale penge for pasning tilbage til forældrene når der strejkes.
Nu er lock outen jo så heldigvis aflyst. (faktisk var det jo komnunen og ikke pædagogerne der ville lukke vores børn ude.....)

Hvorvidt pædagogerne mangler penge skal jeg ikke kunne vurdere, ved at de har mange vilkår i ansættelsen som er meget bedre end hvad jeg får. Men faktum er at der ikke er stor nok søgning til faget, og så er det efter min mening et signal om at noget er galt. Hvis bedre løn kan hjælpe er det jo godt nok.....men bedre løn til pædagoger og sygeplejersker betyder at kommunerne bliver endnu mere trængt økonomisk og så forringer de kvaliteten af pasning og pleje yderligere.......

Hvordan gå det med dit "hovede" snakker du med en psykiater?

16 år16. juni 2008 kl. 14:15
men hvis der ingen er til at passe folks børn og ældre, så kan det jo være ligemget hvor mange penge de har til det, hvis der ikke er folk til at gøre det ;) ..

ja jeg har en psykiater.. men jeg skal sendes videre til Århus, fordi jeg er for syg til at blive hvor jeg er.. sikken tur :)
16 år16. juni 2008 kl. 14:50
OK- betyder det at du skal indlægges ?
16 år16. juni 2008 kl. 15:28

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });