#12 af KarinaHadsten (slettet)
Vægttabet udebliver - tid til at reflektere
Du læser en tråd i debat > vægttabKarinaHadsten (slettet)
re: Vægttabet udebliver - tid til at reflektere
Ja den med mælken har jeg godt nok overvejet. På gode dage får jeg kun de 250 gram på min morgenmad og dem tror jeg at jeg vil holde fast ved. Men den øvrige del af dagen kan jeg som regel godt undvære mælk - bort set fra når jeg får trang til kakao. Men forleden dag tænkte jeg lige netop på det med at få kalk nok. Normalt er rådet jo at man skal drikke ½ liter mælk om dagen og når man ikke gør det får man vel underskud af kalk.
Ja Kaktus - jeg kender godt det med at man kan drikke mere når det er halv liters flasker. Jeg skal ind i vanen med at tage en flaske med i bilen når jeg kører på arbejde. På den måde kan jeg nå at drikke en halv liter allerede inden jeg er på arbjede.
Ja Kaktus - jeg kender godt det med at man kan drikke mere når det er halv liters flasker. Jeg skal ind i vanen med at tage en flaske med i bilen når jeg kører på arbejde. På den måde kan jeg nå at drikke en halv liter allerede inden jeg er på arbjede.
16 år8. juni 2008 kl. 21:18
Kaktus (slettet)
Nu kan jeg jo ikke tage æren for kp08´s gode råd ;)
Men jeg er ganske enig - har altid ½liters flasker med vand i køleskabet.
Jeg har ingen problemer med at drikke 2-3 liter om dagen, men jeg har også en ustyrlig dårlig vane med (light) sodavand i massevis :(
Regner med, at gå i krig med dén dårlige vane, når jeg har tabt mig tilfredsstillende - jeg kan ikke overkomme at kæmpe på flere fronter på én gang :)
Dejligt, at se dig tilbage - synes, at du har været "tavs / fraværende" i nogle dage, så du har været savnet :)
Men jeg er ganske enig - har altid ½liters flasker med vand i køleskabet.
Jeg har ingen problemer med at drikke 2-3 liter om dagen, men jeg har også en ustyrlig dårlig vane med (light) sodavand i massevis :(
Regner med, at gå i krig med dén dårlige vane, når jeg har tabt mig tilfredsstillende - jeg kan ikke overkomme at kæmpe på flere fronter på én gang :)
Dejligt, at se dig tilbage - synes, at du har været "tavs / fraværende" i nogle dage, så du har været savnet :)
16 år9. juni 2008 kl. 09:56
KarinaHadsten (slettet)
Hov - nej det kan jeg godt se - det var jeg for hurtig til bare at tænke resten af navnet efter K. Tak for rådet kp08.
Kaktus: Tak for de søde ord. Det er jo dejligt at høre at nogle ligger mærke til det man skriver og når man ikke skriver. Jeg har haft dumme arbjedstider på det seneste og det har trukket lidt på reserverne. Så jeg har ikke fået fulgt så meget med. Men nu må jeg på den igen. Kan mærke at min motivation stadig bliver hjulpet af at læse på forum og skrive.
Kaktus: Tak for de søde ord. Det er jo dejligt at høre at nogle ligger mærke til det man skriver og når man ikke skriver. Jeg har haft dumme arbjedstider på det seneste og det har trukket lidt på reserverne. Så jeg har ikke fået fulgt så meget med. Men nu må jeg på den igen. Kan mærke at min motivation stadig bliver hjulpet af at læse på forum og skrive.
16 år9. juni 2008 kl. 12:52
På alm. dage drikker jeg 1½ vand + andet væske.