Fedtprocent og fat mass

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Fedtprocent og fat mass
Men det er jo subjektivt om man føler man skal tabe sig. En af grunden til jeg netop gerne vil sammenligne etc. er for at finde ud af om der er behov og i så fald hvor meget :-)
16 år3. juni 2008 kl. 14:48
hvordan stemmer det du har fået målt med de links du henviser til - er der overensstemmelse?
16 år3. juni 2008 kl. 17:43
Problemet er lidt at de links jeg har fået henvist til alle siger noget vidt forskelligt! Der er jo vildt meget forskel på 20-27 og 15-25. Altså den rådgivning der fulgte med siger at procentsatsen er de 21-28- som det optimale. Jeg ligger i den lave ende i det felt- men det er nu heller ikke så mærkeligt, da jeg pt er rimelig veltrænet, lever sundt, men ikke er fanatisk eller super skinny...
16 år3. juni 2008 kl. 17:50

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });