Helt sikkert. Jeg kunne ikke lide fennikel tidligere, men nu får vi mix kassen fra skagenfood og der har været en fennikel i nogle gange efterhånden. Jeg synes den er delikat når den ellers bruges i moderate mængder til at give smag med.
Og sådan er det faktisk med flere madvarer. Jeg har udviklet smag for madvarer med mere kraftfuld og særegen smag - balsamico bare for at nævne en enkelt. Jeg har vænnet mig mere fra at skulle have animalsk fedt som det smagsgivende og mere over i grøntsager og krydderi som det smagsgivende - og så juice, vin, øl, soya og vineddiker.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Og sådan er det faktisk med flere madvarer. Jeg har udviklet smag for madvarer med mere kraftfuld og særegen smag - balsamico bare for at nævne en enkelt. Jeg har vænnet mig mere fra at skulle have animalsk fedt som det smagsgivende og mere over i grøntsager og krydderi som det smagsgivende - og så juice, vin, øl, soya og vineddiker.