#2 af oz1ing (slettet)
Svar på: Hvor bliver fedtet af?
Du læser en tråd i debat > vægttaboz1ing (slettet)
re: Svar på: Hvor bliver fedtet af?
Mit bliver lagt på vægtlinie grafen. Derfor tynges den i nedafgående retning. :)
Jeg ville egentlig gerne vise min graf med en hurtig link til den da jeg synes det er ekstremt så meget den har jongleret op og ned de sidste 4-5 dage men kunne ikke finde ud af det.
Iøvrigt tak for iform linken.
Jeg ville egentlig gerne vise min graf med en hurtig link til den da jeg synes det er ekstremt så meget den har jongleret op og ned de sidste 4-5 dage men kunne ikke finde ud af det.
Iøvrigt tak for iform linken.
16 år28. maj 2008 kl. 09:02
oz1ing (slettet)
I artiklen står der at der hele tiden frigives frie fedtsyrer til blodet som transporteres rundt til bl.a. musklerne som så aftager den energi de har brug for hvorefter de overskydende fedtsyrer transporteres videre rundt og derefter lagres i fedt depot igen.
Så er mit spørgsmål, kan man med fordel komme af med fedt syrer hvis man med jævne mellemrum går i blodbanken som blod donor?
Så er mit spørgsmål, kan man med fordel komme af med fedt syrer hvis man med jævne mellemrum går i blodbanken som blod donor?
16 år28. maj 2008 kl. 09:28
iakob
Du kan ikke direkte henvise til din graf fordi man skal være logget på som dig for at have tilladelse til at se den her i programmet. Hvis du skal vise den til andre, skal du gemme den som et billede (højreklik) og så uploade den til nettet et sted hvor alle har adgang. Din blog, f.eks, hvis du har sådan een.
Men du kan jo kikke på brunsgaard.dk og se om det ikke ser nogenlunde ligedan ud.
Som jeg skrev tidligere: alle hoppene og springene på vægtgrafen er et udtryk for kaosteori i praksis. Der er ikke noget i den virkelige verden som er pænt liniært :-)
Jeg tror ikke det hjælper at give blod. Selvom det kunne hjælpe så vil jeg skyde på at reglerne for hvor meget og hvor tit man må give blod sætter en stopper for at "fedttabet" bliver til noget så stort at det kan måles.
Men du kan jo kikke på brunsgaard.dk og se om det ikke ser nogenlunde ligedan ud.
Som jeg skrev tidligere: alle hoppene og springene på vægtgrafen er et udtryk for kaosteori i praksis. Der er ikke noget i den virkelige verden som er pænt liniært :-)
Jeg tror ikke det hjælper at give blod. Selvom det kunne hjælpe så vil jeg skyde på at reglerne for hvor meget og hvor tit man må give blod sætter en stopper for at "fedttabet" bliver til noget så stort at det kan måles.
16 år28. maj 2008 kl. 12:23
oz1ing (slettet)
Iacob,
Ok, tak for forklaringen.
Din vægt har mindre udsving en min men jeg er jo også i en anden vægtklasse.
Nu vil jeg ikke dreje tråden i en anden retning, bare nævne at Indenfor de sidste 4 dage er min vægt gået 2 kg op og 2 kg ned. Syntes at det var lige lovlig meget, kalorieindtaget taget i betragtning.
Iform siden er meget god med alle de der 39 forskellige test man kan tage. God tidsfordriv, hvis man er tvunget til at tage det roligt som jeg er.
Ok, tak for forklaringen.
Din vægt har mindre udsving en min men jeg er jo også i en anden vægtklasse.
Nu vil jeg ikke dreje tråden i en anden retning, bare nævne at Indenfor de sidste 4 dage er min vægt gået 2 kg op og 2 kg ned. Syntes at det var lige lovlig meget, kalorieindtaget taget i betragtning.
Iform siden er meget god med alle de der 39 forskellige test man kan tage. God tidsfordriv, hvis man er tvunget til at tage det roligt som jeg er.
16 år28. maj 2008 kl. 12:52
iakob
Hm...
Karina, Hvor meget var det at du sagde at din veninde havde i udsving på vægten ved mens?
Det var ret meget.
Jeg har haft større udsving end lige netop på den stump kurve. Men 2 kilo er da meget selvom det ikke er abnormt.
Karina, Hvor meget var det at du sagde at din veninde havde i udsving på vægten ved mens?
Det var ret meget.
Jeg har haft større udsving end lige netop på den stump kurve. Men 2 kilo er da meget selvom det ikke er abnormt.
16 år29. maj 2008 kl. 09:18
KarinaHadsten (slettet)
Kan ikke lige huske at det var min veninde, men vi har da hørt om de udsving på 2 kilo op til mens.
16 år29. maj 2008 kl. 12:56
Kirsten P (slettet)
nå ja men det er ikke lige den undskyldning oz1ing, kan bruge
16 år29. maj 2008 kl. 13:22
iakob
Åhr hvad!! Det er altså diskriminering, det der !!
;-)
;-)
16 år29. maj 2008 kl. 14:38
oz1ing (slettet)
ja helt ærligt, i disse dage med krav om ligelønskommission osv.
Nå men JUBII, jeg er 0,2kg fra at vægten siger noget med 89 komma et eller andet, og det er f..... længe siden den har vist det.
Det er iøvrigt utroligt som ens smags sanser har udviklet sig. Jeg gik helt i ekstase i går ved den der kyllingefilet i barbarcue krydderi med sommersalat og mango - uhmm.
Nå men JUBII, jeg er 0,2kg fra at vægten siger noget med 89 komma et eller andet, og det er f..... længe siden den har vist det.
Det er iøvrigt utroligt som ens smags sanser har udviklet sig. Jeg gik helt i ekstase i går ved den der kyllingefilet i barbarcue krydderi med sommersalat og mango - uhmm.
16 år30. maj 2008 kl. 06:39
iform.dk