Ugentlig/månedligt måling

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Ugentlig/månedligt måling
iøvrigt er jeg en lille lort på 164 cm
16 år25. maj 2008 kl. 17:26
ha ha det er jeg også :-)
Mit det sidste bliver også primært opnået med motionen
16 år25. maj 2008 kl. 17:44
okay, jeg bliver lidt bange nu.. er der så ingen af jer der er normalvægtige og tilfredse ?
16 år25. maj 2008 kl. 20:37
Tilfreds og tilfreds.. Altså jo jeg er tilfreds men ikke lmeget tilfreds. Forstår du hvad jeg mener? Altså hvis jeg har muligheden og overskuddet for at gå ind og ændre- som jeg så tydeligvis har- gør jeg det. Som jeg lever nu har jeg gjort i lang tid, bare rolig, og tabt mig en del, så det er bare de sidste finjusteringer, der bliver gjort nu :-)
16 år25. maj 2008 kl. 20:45
åh okay.. godt nok :)
16 år25. maj 2008 kl. 20:59
vil oz sige at for mig handler det om at være sund og se sund ud! jeg har helt styr på kost og motion er ik i risikogruppen for spiseforstyrrelser...

hvad er din vægt og mål pt. sommersol??? går det bedre?
16 år25. maj 2008 kl. 21:14
det er også okay så :) det er bare.. hvis du kommer de to kg ned, så du faktisk nede omkring min vægt, og jeg er meget syg. men ja. der selvfølgelig forskel på folk :)
vil ikke ud med mine mål, vil ikke støde nogen.. ville heller ikke dreje den her tråd i forkert retning :)
16 år25. maj 2008 kl. 22:01
Synes måske også der er kommet en forkert drejning herpå. Det var ment som et supplement eller alternativ til onsdagsvejninger- til fx. mig, der ikke ejer en vægt og ALDRIG vejer mig :-)
16 år25. maj 2008 kl. 23:37
JEg vil gerne "joine" jeres gruppe :) Men det kunne da være sjovt hvis vi alle målte os den samme dag, sådan vi kunne se hvor mange cm vi f.eks sammen havde dræbt..

Jeg er heller ikke decideret på kur, jeg går efter metoden at jeg spiser det jeg vil, og så må jeg bare dyrke noget motion. Jeg trænede 6 gange i sidste uge imellem 1.45 og 30 min. I går startede jeg også ugen med 1.45 minutters træning. Først pilates 1 time og derefter 15 min løb og 30 min step.
Men nu vil jeg gerne tabe de to kilo inden sommer, så kunne det da være super motiverende og have en der holdt mig i gang. Har kun 1 måned tilbage. :)
16 år28. maj 2008 kl. 04:08
Tror også det er i motionsfasen jeg helt sikkert skal fastholdes. Gider ikke tage fat og ændre kost nu- de er som sagt meget meget godt integreret og selvom der altid er plads til forbedringer og ændringer på den front, er den alligevel spækket med grønt og aldrig med fede usunde uraffinerede produkter, men gider ikke tænke over om jeg tager et stykke kylling for meget eller et glas mælk, så hellere op på løbebåndet / ind i dansesalen / op på stepbænken etc. Jeg har de sidste par dage / lille uge overtrænet en smule- dvs. sammenlagt måske 5 timer pr. dag, men idag har jeg måtte tage en slapper og tager kun 1 1/2 times danceaerobic i aften, for for mig skal jeg VIRKELIG passe på ikke at overtræne!
Hvad med fredag så? Der skal jeg nemlig fedtmåles i fitness- spændende!
16 år28. maj 2008 kl. 10:31

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });