Ugentlig/månedligt måling

Du læser en tråd i debat > vægttab

Ugentlig/månedligt måling
jeg hører nok til den minoritet herinde, der ikke vejer mig. Men tænkte at i og med at vægten ikke giver et præcis svar altid ( udsving pga. cyklus, motion osv osv osv ) kunne det være rart at lave en ugentlig/ månedlig (?) måling? Så kunne jeg også være med ;-)
16 år23. maj 2008 kl. 20:06
re: Ugentlig/månedligt måling
ok. måler selv hver uge - men der sker ik de store udsving....

hvad med hver den 1. i md?
16 år23. maj 2008 kl. 22:18
Den er jeg med på
16 år24. maj 2008 kl. 01:01
jo tror også en månedlig ville være den bedste ide. Hvad skal man så måle?
16 år24. maj 2008 kl. 07:39
vi kan jo tage de mål herinde fra.

overarm,bryst, talje, hofte, lår, læg.

tilgengæld er jeg bange for en stigning de fleste steder, da jeg styrketræner...

her er mine mål pr. idag. så har jeg et udgangspunkt.

overarm: 24
bryst: 83
talje: 62
hofte: 83
lår: 48
læg:31
16 år24. maj 2008 kl. 10:24
hvor måler man tajlen- det sted man er smallest eller lige under eller hvordan
16 år24. maj 2008 kl. 10:42
jeg vurderer tajlen til at være ca 2 cm over navlen...men ja det smalleste sted er vel det nemmeste. Så længe det ik folder ud over er det jo nemt at måle....
16 år24. maj 2008 kl. 11:05
men der er jo ligeså stor usikkerhed om hoften. nogen mener det er numsen der skal måles andre omkring hoftebenet. jeg vælger sidstnævnte. men kan da godt se at målet ik kan blive meget mindre her...knogler flytter sig jo forhåbentligt ikke.
16 år24. maj 2008 kl. 11:07
Gør det samme så- det er også der jeg har målt i profil. Måler imorgen tidlig- lige nu er min mave en bold pga. pepsi max :-)
16 år24. maj 2008 kl. 20:40
Har I set, at I kan taste jeres mål ind, og følge dem på en kurve ligesom jeres vægt ;-)
16 år25. maj 2008 kl. 02:43

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });