Ondsdagsvejning 20-05-2008

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Ondsdagsvejning 20-05-2008
hej kirsten

nåeh ja det glemte jeg helt, det med din højde ;-)
og jeg siger også tak. hmm vejer i dag igen 76kg men altså bare det ikke bliver højere er jeg også tilfreds.
vil nu aller helst ligge på 74kg til daglig også have 2 kilo at tage af til festlige lejligheder. men 76 er ok.

jamen kirsten hvor langt vil du ned i vægt. hvad tror du vil passe dig bedst ? har du været der før ??
lise
16 år22. maj 2008 kl. 15:26
re: Ondsdagsvejning 20-05-2008
Jeg vil gerne ned på 54 kg på min egen vægt, så vejer jeg 57 på motioncentrets vægt og så er mit bmi på 25 og jeg tror ikke jeg skal længere ned. Det er mange år siden jeg har været dernede faktisk før jeg fik børn og min den ældste bliver 27 i juli.
16 år22. maj 2008 kl. 18:33

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });