Mål nået!

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Mål nået!
hej iakob

hjertelig tillykke med du nu har nået dit endelige slut-mål. det er bare så godt gået. ;O)
du har virkelig været standhaftig trods små perioder med stilstand. og da du virkelig har villet det her er jeg også overbevist om at de tabte kilo bliver væk.
flot du vandt kampen ;O)
lise
16 år20. maj 2008 kl. 13:39
et rigtig stort tillykke skal der også lyde herfra, du har gjort et virkeligt flot stykke arbejde og vist at at det godt kan lade sig gøre.
16 år20. maj 2008 kl. 15:51
Men TILLYKKE da! Hvor må du bare være glad og hvor har du bare fortjent det.
Nu går du ikke din vej vel.....jeg ville savne dine gode råd.
KH Lene
16 år21. maj 2008 kl. 07:08
Der skal lyde et rigtigt tillykke herfra. Jeg kender ikke din "nedtur", da jeg er relativ ny i dette forum, men vil gerne spørge dig mht. dit kolestorol tal.

Kendte du dit tal før vægttabet ?

Min egen læge siger at det er begrænset hvor meget man kan reducere det bare ved vægttab.
16 år21. maj 2008 kl. 08:09
Tak for alle de søde svar. Det varmer.

Jeg bliver hængende lidt endnu, men jeg melder mig nok ud af onsdagsvejningen, da den jo er fokuseret meget på vægttab. Jeg har mere brug for en vejning med større intervaller som er fokuseret på at holde vægten - det vil jeg så forsøge at stable på benene. Så slipper I også for "Jeg har tager 100 gram på siden sidste onsdag og det er meget godt fordi jeg skal holde vægten"-indlæg :-)

Jeg har ingen anelse om hvad mit kolestoroltal var før mit vægtab, men jeg ved at mit blodtryk har været fint hele tiden. Jeg vil tro at kolestoroltallet har været fint hele tiden - det var bare et sundhedscheck jeg manglede at få.

Jeg er sikker på at alle I andre også nok skal nå hver jeres mål. Det gældes bare om at arbejde for at holde dampen - motivationen og inspirationen og den gode holdning - ved lige. Jeg har brugt enorme mængder af tid og energi (og penge på bøger (2 stk), bladen (et utal) og sund mad og motionstøj) på at holde min motivation ved lige.

Lige nu har jeg så alvorlige problemer med ikke at overspise, fordi jeg ganske enkelt ingen hverdag har pga pædagogstrejken. Det er jo ligesom at have weekend tidligt og silde, hvilket ikke er ret godt rent madmæssigt.

Og sjovt nok, vupi som jeg havde set det ønskede tal på vægten, så fik jeg en abnorm, bizar trang til alt hvad man stiller foran mig - og store vanskeligheder ved mådehold.

Nå, men jeg cykler på arbejde og strejken slutter vel på et tidspunkt og måske lærer jeg at håndtere alle fristelserne nu når jeg ikke længere er på kur. Jeg holder i hvert tilfælde stadig øje med vægten hver dag - og taster ind.
16 år21. maj 2008 kl. 19:25

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });