sommerkostplan:)

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: sommerkostplan:)
Ok, jeg kan godt se pointen i det sidste, men Rosa du får de ædeflip fordi du bliver så sulten af det lille indtag af mad, at du simpelthen ikke kan styre det.
Jeg ville sgu sådan ønske for dig at du kunne spise lidt mere så du ikke bliver så utrolig sulten. Hvad med at spise noget råkost salat, det er der ikke mange kcal i og det mætter godt :-)
16 år11. maj 2008 kl. 10:08
Du bliver nødt til at finde noget kaloriefattig mad du kan gå amok i ligesom spacy foreslår. Tror ligeså meget det er at spise med følelserne, af kedsomhed eller lign. Hva med at sige at når du får de her ædeflip så må du frit spise råkost, bønner el.lign.
Dvs. max 300 kcal i stedet for de tusindevis af kalorier du får så tit grundet diverse ædeflip. Og de sætter sig jo! Så for at du ikke skal få det mere psykisk dårligt, tror jeg det er vigtigt at have et alternativ. Self skal du også arbejde med det indre og bla bla bla. man det bliver nu engang nemmere når man ikke samtidig har dårlig samvittighed over de 10000 kcal man får!
16 år11. maj 2008 kl. 11:17
hov Rosa, du hænger ud inde på fallenbutterflies, gør du ikke? synes jeg kan genkende indlæget..
16 år11. maj 2008 kl. 13:23
spacy..nej der er ikke tale om sult..spiser selvom jeg er så mæt at jeg har det rigtig rigtig skidt..
16 år11. maj 2008 kl. 14:12
jo det gør jeg..gør du også? hehe
16 år11. maj 2008 kl. 14:14
jaa.. eller skriver ikke ret meget derinde. prøver at komme ud af den onde spiral :)
16 år11. maj 2008 kl. 14:27
Synes ikke det lyder som om du vil få nok på den plan, derudover kan jeg ikke forstå hvorfor du ikke vælger rigtigt mad i stedet for en nupo bar
16 år11. maj 2008 kl. 16:02
hej..jeg fik ekstra frugt idag, og dobbelt tun+majs fordi jeg var så sulten.så er oppe på 1300 kalorier.håber jeg taber mig alligevel:)
frk m.. jeg har en masse nupobarer jeg gerne vil spise færdigt så indfører jeg andet morgenmad istedet :)
16 år11. maj 2008 kl. 19:33
Ja, der er jo heller ingen grund til at smide dem ud, tænkte bare du kunne få et fornuftigt måltid for de kalorier :o)

Kan de spises uden direkte ubehag?
16 år11. maj 2008 kl. 19:58
Du kunne f.eks få en portion havregrød, lavet af 50 gram gryn og så vand, og måske noget frugt ovenpå
16 år11. maj 2008 kl. 19:59

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });