sommerkostplan:)

Du læser en tråd i debat > vægttab

sommerkostplan:)
hej allesammen.vil høre om i tror man taber sig af den her kostplan,hvia án samtidig dyrker masser af motion hver dag og går meget..

morgenmad: 1 nupo bar (230 kcal)

3 æbler i løbet af dagen (250 kcal)

aftensmad: en dåse tun og en lille dåse majs (250 kcal

er 165 høj og vejer 58 kg:)
16 år10. maj 2008 kl. 15:31
re: sommerkostplan:)
Jeg tror du får for lidt energi, specielt hvis du samtidigt dyrker motion. Hvis man får for lidt energi kan man risikere at kroppen tror man er i sulte nød, den nedsætter derfor stofskiftet og det eneste man får ud af det er at være træt og udmattet.
16 år10. maj 2008 kl. 15:49
DU skal i hvert fald op på en højere mængde mad og nogen flere fibre, så kroppen får noget at arbejde med. Det ville være fuldstændig hul i hoved at ødelægge sit stofskifte. Hvordan har du det med grove grønsager eksempelvis?
16 år10. maj 2008 kl. 15:57
nåå jo og en smule fedt. Olie, nødder, advokado etc etc.
16 år10. maj 2008 kl. 15:59
hvilke grøntsager skal det være? jeg tager bare fiberpiller hvis det er..måske lidt olivenolie i tunen.skal ikke have flere kalorier :(
16 år10. maj 2008 kl. 16:07
jeg tror jeg prøver den plan i 1 uge og ser om man taber sig på den.. det håber jeg i hvertfald:)
16 år10. maj 2008 kl. 16:21
Det gør du nok en uge og i en måned osv. Men på længere sigt vil du smadrer din forbrænding. Hvis det kun er frem til bikinisæsonen (en måneds tid el.lign) tror jeg fint det virker
16 år10. maj 2008 kl. 16:56
self vil jeg ikke leve af den søde..tager den kun 1-2 måneder.og så vil jeg lave en vægtvedligeholdelsesplan:)
16 år10. maj 2008 kl. 17:03
okay, så tror jeg den funger okay:)
Skal også have lavet en lidt strammere kur her til sommer men det bliver nok noget med kun at indtage proteiner for at få opbygget muskler osv. Frugt, grønt og proteiner måske. Ååhh vil godt nok savne min kaffe med mælk og havregryn om morgenen.
16 år10. maj 2008 kl. 17:18
mælk er vel også proteiner? synes ikke du behøver undvære kaffe med mælk? hehe..
jeg skal starte med at træne i fitness igen fra imorgen. Har også tænkt mig at tage proteinpiller(har dem herhjemme) til æblerne. Tunen om aftenen indeholder en del proteiner og nupobaren indeholder 15 g protein. Så jeg får i hvertfald rigeligt med proteiner:)
16 år10. maj 2008 kl. 17:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });