Har brug for støtte!

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Har brug for støtte!
Ja vi må nok finde os i at tingene ikke ser ud som før vi fik børn, men det er vist et sidespring for det er vist ikke AmalieZaars problem.

jeg var til i forms kvindeløb i Odense hvor der deltog 3000 kvinder. Min mand var med som taskeholder og hans kommentar bagefter: "Så mange kvinder og ikke to af dem er ens"
16 år7. maj 2008 kl. 13:50
hmmm flapper....

jeg har altså også født 2 gange og er 33 år...og har sgu ingen flapper...så det kan godt trænes væk, mener jeg...
16 år7. maj 2008 kl. 14:20
Flapper kan ikke altid trænes væk. Min flap på maven er simpelt hen hud, som aldrig har trukket sig sammen - og det er med og uden ekstra kilos.
Min løsning er bugplastik, når jeg har tabt mig tilstrækkeligt... og jeg er kommet ned på 59 kg - så der er "kun" 8 kg tilbage...

Susan
16 år7. maj 2008 kl. 14:44
Pokemom: ikke alle har den samme kropsform. Nogle er lidt mere timeglasformede end andre (hvor den nederste "bæger" er som regel størst i timeglasset). Og nogle er bare heldige.

Hvis jeg holder min arm ud og skubber lidt til det som hænger under min overarm, så dingler det altså - uanset om jeg spænder mine armmuskler eller ej. Flapper, pludder kald det hvad du vil, men det kommer der lidt ad med tiden.

Der er dog lidt lys forude fordi jeg viste min flappermave til min læge ("jeg har tabt mig og nu har jeg hud der hænger" sagde jeg). Hun kikkede lidt på det og sagde: "ja.. du kan jo blive opereret men det koster et ar hen over maven" og så tilføjede hun at jeg måske kan træne det lidt væk fordi undersøgelser har vist at folk under 40 år har så elastisk hud at den godt kan trække sig lidt sammen igen.

Nå ja, og uanset hvad så ser jeg altså bedre ud nu med flappermave end dengang flappen var udfyldt med fedt.
16 år8. maj 2008 kl. 21:28
du har ret...ikke alle kroppe er ens...

men vil citere helena rubinstein..."Der findes ingen grimme kvinder, kun dovne kvinder"

Som ikke skal tages personligt...kender jer jo ikke...men synes der er for mange kvinder der bare lader stå til..."natural beauty"...hmm. ja for supermodeller måske...vi nadre må sgu knokle!
16 år9. maj 2008 kl. 09:43
Vil give pokemon ret. Man kan ændre ret meget selv. Så lige en gammel spice girls film den anden dag- der er ret gode eksempler på det. Se eksempelvis Geri! Selvfølgelig kan man ikke blive perfekt nødvendigvis. Selvfølgelig kan der lige være det ekstra hud på maven, den pæreform etc etc etc, men synes stadigvæk det edr overraskende hvor emget man selv kan gøre og hvor lidt af ens kropstype, der egentlig er medfødt!
16 år9. maj 2008 kl. 11:53
Hm.. man kan altså også bruge for meget tid og energi på sin egen ydre skal.

Personligt gider jeg ikke have mig selv og min krop som et projekt resten af livet. Mit mål er at forblive slank og dyrke de anbefalede 30 minutters motion om dagen - ikke i en alder af 40+ at se smuk, ung og toptrænet ud i bikini.

16 år9. maj 2008 kl. 12:32
Men i en alder af 22, er det ret vigtig ;-)
16 år9. maj 2008 kl. 13:36
Ja naturligvis :-)

Men der er altså stadigvæk nogen med medfødt bred bagdel eller ridebuksehofter eller tykke underben som uanset alder må leve med at de ikke lige ligner idealet i en bikini.
16 år9. maj 2008 kl. 13:44
Jeg mener bare: Jeg har altid været sådan lidt: Jamen jeg er "født" med store bryster, brede hofter, markeret tajle osv., men har egentlig fundet ud af, at det kan jeg egentlig selv styre med mit kcal.indtag og mine vaner. Hvis jeg var god nok, ville jeg fx. sagtens kunne få drengefigur...
16 år9. maj 2008 kl. 13:53

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });