Onsdagsvejning den 23. april 2008

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Onsdagsvejning den 23. april 2008
Det er lidt underligt. I sidste uge havde næsten alle tabt sig, i denne uge er der flere der har taget på.

Til Karinahadsten. Det er ikke kun muskelmasse der kan give vægtstigning når man begynder at dyrke motion. (faktisk er det lidt overvurderet) . Læs evt. flg artikel (et forældet link til motion-online.dk er blevet fjernet)

Nå men jeg kan selv byde ind med et vægttab på ½ kg så nu står den på 64kg, og jeg har endda fået ikke mindre end 2 store is i den uge der er gået.
16 år23. april 2008 kl. 11:03
Jeg har tabt 1 kg siden sidste uge. Nu hsr jeg et BMI på 25!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det har jeg fejret med at finde den nederdel frem som jeg skal have på til min mors 80 års fødselsdasg den 1. juni. Det er 3 år siden den er kødt, og jeg har ALDRIG kunnet passe den. Nu skal jeg komme i den, og om et par kilos vægttab sidder den perfekt, så det skal jeg nok nå.

til jer der enten har taget på eller står stille. Tålmodighed, tålmodighed - vægten skal nok gå den rigtige vej. Ja Målebåndet er guds opfindelse til os der er i gang med et vægt tab. Det er trods alt tallene fra målene båndet der er vigtigst.

Ha' en rigtig god dag alle sammen
16 år23. april 2008 kl. 11:30
God formiddag og sikke et skønt vejr!
Jeg er ny her på siden, men vil meget gerne være med i onsdagsvejningen, idag vejede jeg 76 kg, og den har desværre stået stille de sidste par uger.
Mit mål er at komme ned på 68 kg!

16 år23. april 2008 kl. 11:40
Uagtet vægtstigning, så må jeg sige, at bare det at have læst om jeres vægtreduktion i de andre uger er inspiration nok for mig. :-)
Min vægt er lige så uforudsigelig, men i øjeblikket arbejder den med mig. Jeg vejer 1,1 kg mindre end sidste onsdag. Til daglig synes jeg at det går enormt langsomt med at komme ned i vægt, men om onsdagen er jeg som regel stolt af mig selv.
Jeg lytter stadig til mit bånd med Beck's Diet Solution mens jeg løber 3 gange om ugen og det har holdt mig til ilden.
Eller også er det fordi jeg har skiftet diæt til "10 år yngre på 10 uger"??? For mig er det vigtigste at kosten er sund og vægten går ned.
Mit næste mål er BMI=22, hvilket svarer til 62 kg.
16 år23. april 2008 kl. 12:54
Tillykke til nogen, velkommen til et par stykker - og held og lykke til de uheldige...

Her går det godt! Jeg har smidt 1,4 kg. og er dermed nede på 77,3. Så efter at have brugt mange uger på lige at komme over den magiske streg på de 80, så har jeg da taget hurtigt afstand til den nu :-)

Mit første store mål er de 74 (mest fordi jeg er 174 cm høj). Og nu er det mål pludselig måske bare 3-4 uger væk. Det virker helt surrealistisk, men jeg glæder mig :-)

Og så var det her ugen, hvor jeg købte en skjorte i størrelse small! Der plejer da at være X'er i skjortestørrelser her ;-)
16 år23. april 2008 kl. 16:42
hej alle sammen.

fat mod til jer der har taget på, det skal nok vende igen ;O)

og tillykke til jer der har tabt jer ;O)

jeg selv holder vægten på de 76kg

nu stikker vi af til stævne fre- og kommer først hjem søndag en gang.
og jeg plejer at tage 1-3kilo på. hvis jeg en sjælden gang drikker alkohol får jeg væskeophobninger. og vægten er først sød igen efter ca en uge. så det er jo spændende hvad den siger onsdag i næste uge. jeg laver et nyt mål når jeg kender vægten på mandag.
lise
16 år24. april 2008 kl. 06:45
ihhh altså
hvor er det træls man ikke kan se billeder af hinanden. ville gerne se en masse før og efter billeder. Har set Iakobs det er jo helt vildt.
16 år24. april 2008 kl. 12:58
re: ihhh altså
har også efterspurgt billeder før. Er der ikke nogen der kan finde ud af at oprette sådan et eller andet hvor man kunne loaded billeder ind?
Det er virkelig en god motivations faktor at se folk i deres nye slankere og smukkere jeg!!!
16 år25. april 2008 kl. 14:55
re: re: ihhh altså
Jeg kigger på en del ting når jeg får tid - dvs. efter midt juni :-)
16 år25. april 2008 kl. 14:59
re: re: ihhh altså
rigtig fedt ;-)
16 år25. april 2008 kl. 15:13

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });