Onsdagsvejning den 23. april 2008

Du læser en tråd i debat > vægttab

Onsdagsvejning den 23. april 2008
Godmorgen...

Jeg kan desværre kun indberette en stigning på 400 gram siden sidste onsdag. mangler nu 1,3 kilo før jeg når mit mål og kun 8 dage tilbage.

Det gode er, at jeg ved hvor det er gået galt og jeg har været meget højere oppe i den forløbne uge.

Nu sparker jeg R.. de sidste 8 dage!
16 år23. april 2008 kl. 07:40
re: Onsdagsvejning den 23. april 2008
Jeg melder om det samme. En stigning på 400 gram, men de skal nok forsvinde igen. Man bliver jo helt bidt af denne side og når man læser om andres succes, får man endnu mere lyst til at fortsætte med den sunde livsstil.
16 år23. april 2008 kl. 07:44
Jeg tilslutter mig koret af vægtstigninger :-( Og desværre kan jeg toppe jer, da min vægt denne uge siger 82,2 , hvilket er 500 g mere end sidste onsdag. Jeg er SLET ikke tilfreds. Jeg har overholdt mit energiunderskud alle de dage jeg har tastet. Men i weekenden var der et par dage hvor jeg ikke tastede pga familiefester. Jeg havde nok ikke helt det underskud jeg burde ha, men jeg er ret overbevist om at jeg stadig havde underskud. Så det at vægten er steget er bare rigtig træls.

Jeg håber dog at forklaringen skal findes i øget muskelmasse, da jeg rigtig er kommet igang med træning. Så måske skal jeg ha målebåndet frem igen. Men for motivationens skyld og for min selvtilfredshed håber jeg virkelig på at vægten snart falder. Jeg vil meget gerne under de 80 inden 3. maj, hvor jeg skal ud og prøve brudekjoler :-O

Håber der kommer nogle som kan melde ind med bedre resultater.
16 år23. april 2008 kl. 08:00
Pokemom og Louisemarie: Jeg er sikker på at de 400g nok hurtigt skal ryge af igen. Jeg vil give dig ret Louisemarie om at man bliver endnu mere motiveret af denne side når man høre om andres vægttab...

I denne uge kan jeg melde med - 100g siden sidste uge, så vægten stod i morges for første gang siden starten af marts i år på under 71 kg nemlig 70.9 så nu er der ikke så langt til at jeg kan begynde og se et 6 tal som det første på vægten.. Det er ikke meget, men jeg er meget glad for at den alligevel er faldet lidt. mest fordi at det er den tid af måneden så der plejer altid og være minimum 1 kg mere end normalt.. Jeg har aldrig før oplevet at tabe mig noget som helst samtidig med mens så derfor er jeg godt tilfreds selvom det kun er 100g mindre. Jeg håber at jeg i næste uge kan melde om et større vægttab... Jeg skal godt nok ud op spise i aften hvor jeg ikke vil tænke på kalorierne særlig meget, dog vil det jo nok ligge i baghovedet alligevel..

Jeg regner med at jeg de følgene dage og i weekenden vil dyrke lidt mere motion og derved forhåbentlig alligevel kunne melde med et godt vægttab i næste uge...

Held og lykke med jeres vægttab....

Jeg glæder mig til at høre om jeres vægttab eller hvad det nu er blevet til i denne uge...
16 år23. april 2008 kl. 08:06
Der må da være noget i luften for min vægt er også steget - med ½ kilo. Så vægten sagde 75,5 imorges.
Men da vægten stod på 75 sidste onsdag var det nærmest urealistisk og jeg skulle ha mens. Men når je nu kommer ned under de 75 inden næste mens SÅ rykker det.
Og ved i hvad - i Januar gik jeg i panik over en vægt på 78, noget og nu synes jeg at 75, noget er slemt så det går jo altså den helt rigtige vej......
Jeg taster ikke så meget mad ind mere. Måske jeg skulle tage et par uger ved tasterne.
KH Lene
16 år23. april 2008 kl. 08:10
Karina: Det er et god ide med målebåndet... det bruger jeg selv rigtig meget.. Selvom vægten måske ikke altid falder kan man se det på målebåndet og jeg kan mærke det på mit tøj... Jeg har købt et par bukser for nogle måneder siden i størrelse 38 som var næsten for små.. nu er de for store og jeg kan ikke bruge dem med mindre jeg har et bælte på... Så det er ikke altid vægten man skal gå mest efter... Der er andre ting man kan tage og kigge på...

Jeg er sikker på du nok skal komme under de 80 inden du skal ud og kigge på brudekjole...
16 år23. april 2008 kl. 08:10
Jeg kan da heldigvis hjælpe gennemsnittet lidt på vej ...... :-)

Efter at jeg i sidste uge lige nøjagtig nåede under 100 (99,9) stod vægten bare bomstille lige omkring hundrede, men - pludselig i går var den faldet 900g og i dag er den så faldet yderligere 700g. SÅ jeg ialt har tabt 1,6Kg den sidste uge !!!

Nu ved jeg så ikke hvad jeg skal gøre med mit mål som jeg er røget langt under. Laver jeg så et nyt med det samme, eller hvad plejer I at gøre?

Det føles underligt slet ikke at have noget mål at nå de næste 9 dage....
16 år23. april 2008 kl. 09:10
Hej Piger!

Jamen det er da noget værre noget med de gram som har sneget sig på, men mon ikke de er væk igen til næste onsdag?
Vægttab forløber oftest med mange op- og nedturer.

Jeg er for første gang nede på 71 kg :-) Det er bare skønt!
Så jeg har det ligesom dig, Mayflower - jeg glæder mig enormt til at se et 6 tal stå forrest. Jeg håber ikke det kommer til at tage for lang tid og at jeg så til den tid ikke skal ligge og rode mellem 69,9 og 70,1 ret længe da det er yderst besværligt med den vægt jeg har ;-)

Veile: Tillykke med det flotte resultat. Jeg synes da helt sikkert at du skal sætte dig et nyt mål med det samme. Jeg kunne i hvert fald ikke gå uden og desuden elsker jeg det der med at taste et nyt mål ind, jeg har faktisk en hel del stiblede linier på mit vægtskema ;-)

Kan I alle have en rigtig god dag i det skønne forårsvejr!
Knus fra Spacy.
16 år23. april 2008 kl. 09:53
Ja.. jeg må jo hellere melde ind selvom jeg nok har ugens største vægtstigning: 1,7 kilo - syttenhundrede gram!

Hvorfor?

Jeg har haft underskud på min energiballance (men ikke så meget som mit mål siger jeg skal have). Men det betyder faktisk at jeg ikke bør have taget på.

Så forklaringen må findes andre steder. Og det er altså ikke øget muskelmasse fordi jeg har ikke dyrket nogen former for motion i over en uge (bortset fra lidt havearbejde) fordi jeg og min familie har og er nede med halsbetændelse.

Forklaringen må netop være halsbetændelsen, måske samler jeg vand i kroppen? Og mens som er ved at være oppe over.

Jeg ser i hver tilfælde tiden an - og så må jeg give motion og sund mad en skalle når jeg er blevet rask igen.

Men det er altså træls at se de der tal igen på vægten!
16 år23. april 2008 kl. 09:59
Først og fremmest tillykke til alle taberne og op med humøret til alle jer andre. Mon ikke vægten vil sige noget andet næste uge..

Det er første gang jeg melder mig ind på onsdagsvejningen, så håber det er ok med alle..

I denne uge er jeg mere end tilfreds jeg har nemlig tabt 1,4 siden torsdag, så jeg er rigtig glad i dag:) Min vægt er nu 62,5 og jeg håber på at være nede på 54 inden den 29 juni.
16 år23. april 2008 kl. 10:23

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });