Hvordan gik store bededag?

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: store hvededag...
hehe. det var til programmet "singlemor". men har droppet det efter jeg er blevet kimet ned at venner, bkendte og skolekammerater som enten gerne vil date mig eller arrangere det. Det vil åbenbart ikke dele mig mig andre ;-) desuden ville det gå ud over eksamen, da de skulle filme liiiige midt i det hele og den planlagte ferie med ungerne ville ryge i vasken. Så valgte at droppe ideen. MEN holder stadig kuren! bare lidt bagud...
16 år22. april 2008 kl. 22:16
re: store hvededag...
Jeg kan godt nok ikke tage TV3. Men hvis tilbudene allerede nu hagler ned over dig - hehe ;-)
16 år23. april 2008 kl. 11:09
fededag...
jeg skal på min første date i næsten 2 år nu på onsdag. og det med en 7 år yngre mand...så dælme om ikke jeg skal se godt ud om en uge...bliver vist nødt til at motionere også....han er super-fit.

ønsk mig held...
16 år23. april 2008 kl. 19:48
re: fededag...
ja jeg vil gerne ønske dig held og lykke.

jeg kan godt se tv3 men ser det sjældent, så jeg kender slet ikke det program, men jeg kan forstå det er et datingprogram eller tager jeg fejl?
16 år24. april 2008 kl. 12:23

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });