Jeg har glemt at vaske...

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Jeg har glemt at vaske...
Godt gået Claus - TIllykke med det. Det er bare den mest fantastiske oplevelse.

Har du prøvet at være ude og købe tøj for nylig. Det er simpelthen også en ren fornøjelse. Tidligere har jeg været i dårlig humør når jeg kom ud fra et prøverum. Men de sidste par gange har det bare været en fornøjelse.
16 år22. april 2008 kl. 09:22
re: Jeg har glemt at vaske...
Jeg har altid hadet at købe tøj - men jeg er jo ved at være nød til det. Og i går tog jeg mig sammen, da jeg havde et par timer. Og jeg fandt meget lækkert tøj - desværre også noget, der var lidt dyrt - jeg anede ikke, at tøj kostede så meget :-O Men jeg gider ikke engang ærgre mig over overtrækket for det var noget fedt tøj jeg fik - men jeg bryder mig nu stadig ikke om at skulle handle tøj.

For øvrigt bor jeg i en ret lille by, så de fleste ved jo hvem jeg er. Så da jeg kom ind i herretøjsbutikken i går og sagde, at jeg godt ville have et par t-shirts og en ny sommerjakke, så kiggede ekspedienten ned ad mig og sagde bare: "du må da snart skulle bruge en helt ny garderobe". Jeg kan ikke engang huske, jeg har set ham før :-D
16 år22. april 2008 kl. 22:55

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });