#12 af claus (slettet)
Jeg har glemt at vaske...
Du læser en tråd i debat > vægttabclaus (slettet)
re: Jeg har glemt at vaske...
Jeg har altid hadet at købe tøj - men jeg er jo ved at være nød til det. Og i går tog jeg mig sammen, da jeg havde et par timer. Og jeg fandt meget lækkert tøj - desværre også noget, der var lidt dyrt - jeg anede ikke, at tøj kostede så meget :-O Men jeg gider ikke engang ærgre mig over overtrækket for det var noget fedt tøj jeg fik - men jeg bryder mig nu stadig ikke om at skulle handle tøj.
For øvrigt bor jeg i en ret lille by, så de fleste ved jo hvem jeg er. Så da jeg kom ind i herretøjsbutikken i går og sagde, at jeg godt ville have et par t-shirts og en ny sommerjakke, så kiggede ekspedienten ned ad mig og sagde bare: "du må da snart skulle bruge en helt ny garderobe". Jeg kan ikke engang huske, jeg har set ham før :-D
For øvrigt bor jeg i en ret lille by, så de fleste ved jo hvem jeg er. Så da jeg kom ind i herretøjsbutikken i går og sagde, at jeg godt ville have et par t-shirts og en ny sommerjakke, så kiggede ekspedienten ned ad mig og sagde bare: "du må da snart skulle bruge en helt ny garderobe". Jeg kan ikke engang huske, jeg har set ham før :-D
16 år22. april 2008 kl. 22:55
Har du prøvet at være ude og købe tøj for nylig. Det er simpelthen også en ren fornøjelse. Tidligere har jeg været i dårlig humør når jeg kom ud fra et prøverum. Men de sidste par gange har det bare været en fornøjelse.