Jeg har glemt at vaske...

Du læser en tråd i debat > vægttab

Jeg har glemt at vaske...
Jeg har haft en travl uge og har slet ikke fået vasket tøj. Så der var ingen rene bukser i skabet i morges og jeg får gæster i dag.

Så jeg tog da bare chancen og tog det sidste par jeans, der lå i den nederste skuffe med tøj, der er for småt. En størrelse 32! Nå, ja, det skulle da prøves - og de kunne knappes og det hele :-)

Det var dælme en god start på en lang weekend - det betyder at jeg efterhånden er så langt nede, at jeg kan passe stort set alt tøj inde i skabet - så må det godt blive sommer :-D

I juleferien havde jeg bøvl med at jeans i en størrelse 38 strammede ;-)
16 år18. april 2008 kl. 08:53
re: Jeg har glemt at vaske...
Det må være en dejlig fornemmelse.

Jeg får nok ikke den slags oplevelser, jeg er flyttet indenfor det sidste år, og jeg var lidt hård og smed det meste af det tøj ud jeg ikke kunne passe, tænkte at hvis/når jeg tabte mig, så ville jeg nok hellere have nyt
16 år18. april 2008 kl. 08:59
Her er jeg også lige hoppet i et par jeans jeg ikke har kunnet passe i 2 år .. feeeed fornemmelse !
16 år18. april 2008 kl. 14:46
Dejligt med sådan en oplevelse. Du har godt nok også været dygtig, Claus.

Jeg har selv oplevet det du beskriver - og også oplevet at vokse ud af de bukser igen. Pt er mit "problem" at jeg på januarudsalget købte nogle sommerbukser, der dengang var lidt for små om livet. Men nu er de altså for store!! Og det har ikke engang været sommer endnu :-)

Sådan kan det gå når man vil spare penge *suk*

Tillykke med str 32 i bukser!!
16 år18. april 2008 kl. 20:44
Størrelse 32?????
Jeg synes ikke jeg er smælderfed og jeg er nu i en komfortabel str 40 en størrelse 32 er for mig en børnestørrelse. Er der noget her jeg ikke fatter eller vil du bare gerne være MEGET tynd :-) Under alle omstændigheder Tillykke for du må være rigtig skrap til at tabe dig.
KH Lene
16 år19. april 2008 kl. 07:26
Er herre størrelser ikke anderledes?
16 år19. april 2008 kl. 09:08
Jeg opfattede som jeans størrelse. Altså målt i tommer eller sådan noget.

På levis.com og hos andre bukseproducenter kan man få et overblik over størrelserne.
16 år19. april 2008 kl. 09:14
Jo, størrelser er forskellige - jeans til mænd er opgivet i livvidden i tommer - så en 32 er en livvidde på ca. 80 cm - jeg har ingen anelse om, hvad det svarer til i damestørrelser...
16 år19. april 2008 kl. 09:15
HIHIHAHAHEHE Claus for søren - undskyld, men så dum er jeg altså.
KH Lene - nu noget klogere :-)
16 år19. april 2008 kl. 10:41
Man kan også sagtens købe bukser til kvinder efter den målestok. Her er et link:

*** link fjernet, da det ikke længere virker ***

32 svarer for mænd til 82 cm om livet. Og for kvinder til 108 :-)
16 år19. april 2008 kl. 20:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });