Onsdagsvejning d.16.april 2008

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Onsdagsvejning d.16.april 2008
Jeg har taget 1 kilo på godt og vel.
Men jeg kan mærke at jeg venter min mens. Så jeg ved ikk om det er ganske normalt at tage på iden, eller om jeg først burde gøre det når den kommer.
Uanset hvad, vil jeg sige tillykke til alle jer andre!
Sommeren nærmer sig snart, så det er skønt at det går godt for jer.

Hav en rigtig dejlig dag
16 år16. april 2008 kl. 09:54
Tillykke til alle med det arbejde I har gjort i ugens løb.

Jeg har taget 200 g på siden sidste uge og står på 69 kg. Det dækker dog over at jeg i weekende var oppe på 69,5 kg. Var syg af træthed pga. eksamensskrivning - kroppen sagde stop og forlangte søvn. Det har den fået, men jeg er på vej derhen igen.

Glæder mig til bededagsferie, hvor vi skal på camping. Jeg skal "kun" have mine fagbøger med så jeg kan få læst ellers står den på søvn, masse af slapning, god sund mad og masser af motion. Jeg har fået købt et par løbe/gå sko. De er prøvet af på 13 min. jogging/gå tur igår.

Skal til anden sidste undervisning i dag, den sidste er på mandag. Så kan jeg atter disponerer over min dag. Det slår meget i stykker når man skal ud af døren kl. 14.00 og først er hjemme kl. 19.00.

Jeg er klar til den videre kamp. Har bestilt tid hos min personlige træner til på tirsdag. Har ikke ses hende siden jeg starte her på madital, så hun ved ikke at jeg har tabt mig 6 kg !!!!!
16 år16. april 2008 kl. 10:44
Hold da op hvor I bare kan det der med at tabe jer, de fleste af jer.

Her står vægten stille så den siger 64,5 som isidste uge. Gad vide om jeg skulle købe mig en ny vægt som viser pr. 100g. Min viser kun ½ kg og når jeg så taber mig er det som regel en helt kilo af gangen, det er vist ikke helt rigtigt.

Til hihihi: Jeg tager (eller tog, jeg ved ikke mere om jeg får det eller ej, alderen you know) også på op til mens og når det kom tabte jeg mig, men jeg kan læse herinde at andre har vægtøgning hele mens så det er nok lidt individuelt
16 år16. april 2008 kl. 10:47
1,3 kilo siden sidste onsdag - men det holder ikke for sidste onsdag og torsdag havde jeg en kraftig vægtstigning som stort set var væk i fredags. Så det reelle vægttab er på omkring 300-400 gram.

Det er ikke helt i ånd med mit mål - jeg havde et indfald sidste gang jeg satte mål op om at give den en skalle og så nå de sidste 2 kilo inden udgangen af april. Det kommer jeg ikke til at nå - til gengæld har jeg fejret min lille drengs 3 års fødselsdag og høstet nye erfaringer med slik (det gik lidt galt igår).

Men det er nu alt i alt ok. Et vægttab er et vægttab :-)

Tillykke til alle jer supertabere ;-)
16 år16. april 2008 kl. 11:20
Hej, hvor er det bare nogle flotte resultater.

Jeg er selv lidt forbløffet over mit vægttab denne uge. Det er på 1,6 kg, det højeste nogensinde. Jeg har skåret meget ned på frugten og i stedet spist flere grøntsager. Og det har givet bonus...
Vægten siger 66,5 kg lige nu og det er kun 200 gram fra mit delmål på BMI=23,5, hvilket er den højeste BMI, som WHO anbefaler til kvinder.

Ha' en rigtig god dag allesammen.
16 år16. april 2008 kl. 12:07
Der må være noget i luften med alle de store vægttab - tillykke allesammen!

Oven på to ugers stilstand pga. fester lovede jeg jo i sidste uge at præsentere mindst et kilo i dag. Men hvorfor dog nøjes med det - vægten sagde 78,7 i morges. Det er 1,8 kg på en uge!!!

Og så betyder det også at jeg i denne uge både passerede de ellers problematiske 80 kg - og at vægttabet nu er kommet pænt forbi de 15 kg siden nytår! Da vi er i uge 16 må det jo betyde, at jeg holder et snit på 1 kg. om ugen set over hele året, så på trods af dårlige perioder er jeg da helt ovenpå nu :-)
16 år16. april 2008 kl. 17:59
Flot Claus ! Min vægt ligger stadig på de minus 15 kilo :-) Så du har overhalet mig igen :-) Jeg har til gode endnu at komme under de 80 - det glæder jeg mig ret meget til. Det bliver sjovt den dag vægten har et 7-tal som første ciffer.
16 år17. april 2008 kl. 09:40
Jeg nåede ikke lige at være med i går, for jeg har været syyygggg... øj hvor har jeg haft det dårligt. Men nu er jeg ved at være ovenpå igen :)

Tillykke til jer tabere *GG* !! I har skisme gjort det godt i løbet af den forløbne uge :) Klap jer selv på skulderen :)

Sidste onsdag vejede jeg 77,9 og i går vejede jeg 76,1 så det var 1,8 kilo på en uge - skøøønt !

Mit første delmål er 75 kilo så det er jeg tæt på at nå - endnu mere dejligt :)

KH
Carina
16 år18. april 2008 kl. 14:30

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });