#2 af Gammelmor (slettet)
Onsdagsvejning d.16.april 2008
Du læser en tråd i debat > vægttabGammelmor (slettet)
re: Onsdagsvejning d.16.april 2008
Ja, jeg er fuldstændig forbløffet. Så allerførst tillykke med de 400 gram - her har jeg tabt 800 gram på en uge...DET holder ikke men nu har jeg vænnet mig til at min vægtkurve ligner er bjerglandskab.
Vægten stod på 75 kilo idag så i princippet er mit mål noget længe før planlagt....men nu har jeg lige fået mens og jeg har en brød- og frituredag på fredag så jeg skal ikke lave nye mål før om flere dage.
Ha en super dag, alle.
KH Lene
Vægten stod på 75 kilo idag så i princippet er mit mål noget længe før planlagt....men nu har jeg lige fået mens og jeg har en brød- og frituredag på fredag så jeg skal ikke lave nye mål før om flere dage.
Ha en super dag, alle.
KH Lene
16 år16. april 2008 kl. 07:10
Pokemom (slettet)
minus 1,4 kilo! og så har jeg fået min mens! så nu har jeg kun 900 gram til første delmål. derefter 2 kilo mere - måske.
16 år16. april 2008 kl. 07:34
bruger slettet
Jeg startede i torsdags og vejer nu 76,1 kilo, dvs. jeg har tabt 2,9 kilo den første uge og er kun 100 gram fra mit næste mål. Det håber jeg at nå i morgen.
Hej Hej og god dag
Hej Hej og god dag
16 år16. april 2008 kl. 07:50
Mayflower (slettet)
Jeg har tabt mig 600 g siden sidste onsdag... Hvilket jeg er meget glad for da jeg i næsten 2 måneder enten kun har haft vægtstigning eller stilstand i vægten... Jeg lavede et mål i sidste tirsdag at jeg ville tabe mig fra 72.3 til 65 kg inden den 1.6.2008.. I morges 8 dage efter start sagde vægten 71.0 hvilket er 1,3 kg på 8 dage... Så nu mangler jeg kun 6 kg for at nå mit mål... det er jeg helt sikker på jeg nok skal nå.
Især fordi jeg i morgen langt om længe skal til lægen med min astma og håber på at få noget medicin som gør at jeg kan begynde og dyrke motion som jeg førhen har gjort meget..
Så for første gang i 2 måneder ser det for alvor ud til at jeg nok skal nok nå mit mål...
Tillykke til alle jer andre med jeres vægttab....
Jeg håber at jeg til næste onsdag kan melde ind med et vægttab på ½ - 1 kg dog starter mens om et par dage og der plejer jeg og tage på.. Men 500g håber jeg da der er røget til næste onsdag.
Især fordi jeg i morgen langt om længe skal til lægen med min astma og håber på at få noget medicin som gør at jeg kan begynde og dyrke motion som jeg førhen har gjort meget..
Så for første gang i 2 måneder ser det for alvor ud til at jeg nok skal nok nå mit mål...
Tillykke til alle jer andre med jeres vægttab....
Jeg håber at jeg til næste onsdag kan melde ind med et vægttab på ½ - 1 kg dog starter mens om et par dage og der plejer jeg og tage på.. Men 500g håber jeg da der er røget til næste onsdag.
16 år16. april 2008 kl. 08:08
KarinaHadsten (slettet)
Hmmm jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige til denne uges vægttab. Jeg har godt nok tabt 500 g siden sidste uge. Så vægten siger 81,7 i dag. MEN mandag i sidste uge sagde den altså 81,5 - så jeg er ikke helt tilfreds. Forrige mandag satte jeg mig et nyt mål med 1,5 kilo over 14 dage og nu har jeg 6 dage tilbage og 1,7 kilo :-( Øv !
Jeg må vist lige ud og kigge på et større stykke af vægtkurven og måske hjem og svinge målebåndet en gang. Og så ellers prøve at forlænge perioden for mit mål en uge eller to, så det bliver realistisk. Det andet her er for træls.
Tillykke til taberne. Det ser sejt ud over hele linien.
Jeg må vist lige ud og kigge på et større stykke af vægtkurven og måske hjem og svinge målebåndet en gang. Og så ellers prøve at forlænge perioden for mit mål en uge eller to, så det bliver realistisk. Det andet her er for træls.
Tillykke til taberne. Det ser sejt ud over hele linien.
16 år16. april 2008 kl. 08:19
tynd74
hej alle sammen
tillykke med jeres fine resultater.
min vægt holder sig lige inden for mit max-mål
i dag vejer jeg 76kg.
så jeg har taget 1 kilo på siden sidste onsdag.
men efter en weekend med god mad og alkohol
og det faktum at min mens kom i går, ja så er jeg fortrøstningsfuld over at det "kun" er 1 kilo.
håber dog at komme lidt ned til næste onsdag.
men puh så skal vi afsted igen i næste weekend.
forsat god dag
lise
tillykke med jeres fine resultater.
min vægt holder sig lige inden for mit max-mål
i dag vejer jeg 76kg.
så jeg har taget 1 kilo på siden sidste onsdag.
men efter en weekend med god mad og alkohol
og det faktum at min mens kom i går, ja så er jeg fortrøstningsfuld over at det "kun" er 1 kilo.
håber dog at komme lidt ned til næste onsdag.
men puh så skal vi afsted igen i næste weekend.
forsat god dag
lise
16 år16. april 2008 kl. 08:42
veile
Jeg har tabt 1 kilo siden sidste onsdag. I går nåede jeg ligenøjagtigt mit mål (at tabe 8 kilo på 70 dage) men i dag er vægten så steget 300g så det blev "kun" et kilo i denne uge :-)
I går var vægten lige under 100 (99,9) jubiiiii !
Mit nye mål er at tabe eet kilo de næste fjorten dage. Det lidt beskedne mål skyldes at jeg aldrig tidligere har tabt mere end 17 kilo, og derfor (lidt overtroisk) forventer at det hele vil gå lidt i stå nu.....
Jeg har ialt tabt 15,8 kilo denne gang
I går var vægten lige under 100 (99,9) jubiiiii !
Mit nye mål er at tabe eet kilo de næste fjorten dage. Det lidt beskedne mål skyldes at jeg aldrig tidligere har tabt mere end 17 kilo, og derfor (lidt overtroisk) forventer at det hele vil gå lidt i stå nu.....
Jeg har ialt tabt 15,8 kilo denne gang
16 år16. april 2008 kl. 09:05
Spacy
Hej Alle!
Tillykke med tabene, det er dejligt når det går den rigtige vej :-)
Her hos mig siger vægten idag 71,7 som er 1 kg mindre end sidste onsdag. Jeg bør jo så være helt tilfreds, men.....
Tillykke med tabene, det er dejligt når det går den rigtige vej :-)
Her hos mig siger vægten idag 71,7 som er 1 kg mindre end sidste onsdag. Jeg bør jo så være helt tilfreds, men.....
16 år16. april 2008 kl. 09:34
Spacy
Hovsa, det er ellers ikke sket for mig længe (at jeg kommer til at sende før jeg er færdig).
Grunden til at jeg ikke er helt tilfreds er at jeg allerede for 3 uger siden var ned på 71,4.
På den anden side kan jeg se at tendensen i mit vægttab generelt er, at der sker et heftigt fald på mellem 1,5 og 2,5 kg over et par dage og så ligger jeg ellers og roder på en vægt der svinger optil plus 1,5 kg igen i 3 til 4 uger.
Enden på dette bliver at jeg trods alt når mine mål, men det er da en mærkværdig måde mit vægttab forløber på, synes jeg.
Kan I alle have en super dag. Foråret har endelig fået rigtig fat, det er bare skønt :-)
PS: Jeg har endelig fået købt de længe omtalte rulleskøjter - hold helt kæft hvor er de svære at stå/løbe på, men jeg skal nok lære det og hvis forbrændingen ved rulleskøjteløb virkelig er så stor som det står i motionslisten så skal kiloene nok rasle af - dog først når jeg bliver rigtig god selvfølgelig.
Grunden til at jeg ikke er helt tilfreds er at jeg allerede for 3 uger siden var ned på 71,4.
På den anden side kan jeg se at tendensen i mit vægttab generelt er, at der sker et heftigt fald på mellem 1,5 og 2,5 kg over et par dage og så ligger jeg ellers og roder på en vægt der svinger optil plus 1,5 kg igen i 3 til 4 uger.
Enden på dette bliver at jeg trods alt når mine mål, men det er da en mærkværdig måde mit vægttab forløber på, synes jeg.
Kan I alle have en super dag. Foråret har endelig fået rigtig fat, det er bare skønt :-)
PS: Jeg har endelig fået købt de længe omtalte rulleskøjter - hold helt kæft hvor er de svære at stå/løbe på, men jeg skal nok lære det og hvis forbrændingen ved rulleskøjteløb virkelig er så stor som det står i motionslisten så skal kiloene nok rasle af - dog først når jeg bliver rigtig god selvfølgelig.
16 år16. april 2008 kl. 09:50
Jeg har tabt 400 g siden sidste uge - så det går den rigtige vej igen
Jeg håber, at I andre også kan glæde Jer over dagens vægt. - Nu vil jeg køre til strejkemøde.
Ha' en god dag - Futura