Ondsdagsvejning 09-04-2008

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Ondsdagsvejning 09-04-2008
Is-sæsonnen starter ved nytår :-)
16 år10. april 2008 kl. 14:25
Jeg ville egentlig gerne svare Jer alle sammen og bare komme med en lille opfordring til Jer om at fylde på med grove grøntsager - evt. hjemmefra, når man skal til fest, for er man sulten ryger der nemt noget ekstra indenbords.
Jeg er blevet rimeligt god til kun at tage bittesmå portioner og helt undgå det, der ligner kaloriebomber. I stedet snakker jeg så hele tiden! :-)

Jeg kan se, at jeg er meget heldig med, at jeg slet ikke bryder mig om søde sager. Jeg tror det er mere end 8 år siden jeg har spist en hel is. En teskefuld plejer at være mere end rigeligt.

Men så har jeg en anden last - og det er små salte godbidder af en eller anden slags - og de må gerne være lavet på butterdej - jeg skal sådan passe på med at tælle.

Jeg har tabt mig fra 66 kg. til 59,5 og mangler i hvert fald stadig 2-3 kg. før jeg er tilfreds.

Og i aften skal vi ud at spise pizza med familien...Ikke om jeg gider at tage et kg. på i den anledning : jeg bestiller en pizza med grøntsager uden ost, gør jeg - og så spiser jeg kun den halve....ha.
16 år11. april 2008 kl. 18:39
Det synes jeg er sejt, hvis du kan nøjes med at spise en halv pizza kun med grønt på, tror faktisk hellere jeg helt ville undvære
16 år12. april 2008 kl. 15:14
Jeg vil da gerne være med på onsdagsvejning.
Jeg startede her på siden i tirsdags og var nærmest i panik. vejede 80 kg og min vægt steg så til over 80, selvom jeg havde underskud på 1000 kcal. Fik nogle velmenende og rigtig gode råd her fra og min vægt er så faldet til i dag 78,6 og det er til trods for fødselsdag i går hvor jeg spiste en lille smule is og en lille stykke lagkage. Jeg får heller ikke motioneret ret meget for jeg laver opgave i øjeblikke. Så jeg er oven ud LYKKELIG!!! :D

TILLYKKE til alle jeg som kæmper samme kamp. Jeg er imponeret over kampgejseten hos jer alle. Det giver jo kampgejst og motivation hos mig selv :)

Is-sæsonen starter hjemme hos os når båden er i vandet igen. Det er den den første uge i maj. Det er så tid til en flag-skibs-is i Køge havn. Men jeg gør nok kun plad til to af dem. For de er GODT nok store. :D
16 år13. april 2008 kl. 10:46

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });