Ondsdagsvejning 09-04-2008

Du læser en tråd i debat > vægttab

Ondsdagsvejning 09-04-2008
Siden sidste onsdag har jeg taget 100g på hvilket jeg er okay tilfreds med. Lørdag var jeg til min fætters 18 års fødselsdag hvor der var spisning med buffet. hvor det ikke lige var sund mad. Jeg valgte dog og tage en del salat og meget lidt af det usunde. Dog fik jeg en hel del flere kalorier end jeg burde i form af alkohol, da min fætter jo skulle drikkes ind i de voksnes rækker.

Dette betød dog at min vægt mandag og tirsdag var steget med 1 kg. Så den stod på 72.3 derfor blev jeg meget glad i morges da den stod på 71.6 og derfor kun var 100g mere end sidste onsdag. Jeg håber at jeg i næste uge kan melde om et større vægt tab. i går satte jeg mig et nyt mål fordi jeg kunne se at jeg ikke ville kunne nå det andet mål. Mit mål er nu og tabe mig fra 72.3 til 65 i løbet af 8 uger.. de første 700g er allerede røget fra i går til i dag.. så nu er jeg positivt stemt med at jeg nok skal nå dette mål...

Jeg håber det går godt med jeres vægttab....
16 år9. april 2008 kl. 07:58
re: Ondsdagsvejning 09-04-2008
Jeg vil gerne igen ned under den røde streg på vægtskemaet. Det er ikke helt lykkes endnu, men jeg har tabt 1 kg siden sidste onsdag. Så det går den rigtige vej.

Jegbesluttede i sidste uge, at jeg vil have et underskud hver dag på 1000 kcal (istedet for 840). Det har jeg overholdt her dag. Jeg har det samme kcal indtag, men om aftene ved 7-8 tiden, så tjekker jeg hvordan det går. Hvis det ser ud til at jeg ikke når de 1000, ja så går jeg igang med at forbrænde lidt mere - mavebøjninger eller kredsløbstræning.

Jeg vil gerne træne noget mere, men jeg er nu igang med mine eksamensopgaver, så døgnet har ikke timer nok. Så jeg nøjes altså med 5 min hist og pist. Resultatet er jo også fint nok.

Glæder mig til at høre om jeres resultater.
16 år9. april 2008 kl. 08:10
Min vægt siger præcist det samme som sidste uge 82,2. Men jeg er nu glad alligevel, for jeg tror jeg kender forklaringen. Mens startede i går og i løbet af de sidste to dage har jeg taget 700 g på. Så jeg satser på at de forsvinder igen i løbet af de næste par dage. Nu havde jeg jo lige belønnet mig selv ved de 81,5, så der skulle jeg gerne hurtigst muligt ned igen.
16 år9. april 2008 kl. 08:17
Her går det ski godt. Jeg har tabt 500 gram siden sidste uge - det er altså et halvt KILO............og det trods et gevaldigt udsving i weekenden hvor jeg holdt fødselsdag med mums og god rødvin.
Så imorges stod vægten på 75,8......det er så herligt!
KH Lene og klap på skulderen til os alle
16 år9. april 2008 kl. 08:20
hej

min vægt ligger der mellem 74kg og 76kg og det er jeg ganske tilfreds med . i dag stod der 75kg. så jeg holder mig inden for mit mål. dejligt at se min vægt er ved at være stabil der omkring. ;-)
lise
16 år9. april 2008 kl. 08:37
Jeg vejer 101,2 til morgen. Det er minus 1 Kilo siden sidste onsdag.
Jeg har nu kun 8 dage til at nå mit mål (100Kg) det kan vist godt komme til at knibe, men lad os nu se.....

Jeg er ved at komme i gang med motionen igen. Synes det er svært at få tid til det lige nu fordi vi er ved at lave køkken....
Plejer at motionere sent om aftenen, men har været for træt siden vi er gået på somemrtid.
16 år9. april 2008 kl. 09:08
vejle: Det er da sejt :)

Jeg har tabt mig 200g siden sidste onsdag, så vægten siger nu 62,2. Synes pludselig at det er svært at smide mere fedt... Vægten VIL bare ikke under de 62... Øv bøv.

Er gået igang med både løb og styrketræning. Kunne dog ikke gennemføre hele mit program igår og løbe idag, da jeg har overbelastet mine inderlår...
16 år9. april 2008 kl. 09:13
minus 800g...dejligt. kun 2,3 kilo til målet...til gengæld er kurven stagneret de sidste 3 dage...

motionerer overhovedet ikke og indtaster ikke motion. tager det som en "bonus" hvis jeg rent faktisk laver noget andet end at sidde foran tv'et, hvilket jeg burde, da det er eksamenstid.
16 år9. april 2008 kl. 09:29
Jeg vil også gerne være med :)
Tillykke til jer andre, der har klaret jer godt. Om det er at stabilisere, undgå at tage på eller at tabe noget *ss*.

Her går det godt.
Jeg startede på 82.5 og er nu nede på 77.9 til morgen. Denne uge har jeg tabt 2 kilo så jeg er yderst tilfreds.

Synes ikke engang det har været hårdt :) Jeg har bare spist meget sundt så det er bare super !

Pøj pøj med den kommende uge !

KH
Carina
16 år9. april 2008 kl. 10:33
80,5 her - det er 400g mere end i sidste uge. Men det er der jo nok et par gode forklaringer på...

- Alt for meget arbejde - så jeg har ikke haft tid til at motionere så meget som jeg gerne ville.

- Fest tre dage i weekenden. Masser af mad og drikke. Og så er det ikke altid muligt at vælge det sunde. Man kan sagtens være til fest en hel dag uden at se en grøntsag. Jeg var til konfirmation søndag. De eneste grøntsager jeg så var aspargesene, der var godt skjult i tarteletfyldet og så var resten ellers skjult i waldorfsalaten. INGEN grøntsager ellers. Og vi snakker fire retter mad plus natmad!

Så når man tager det i betragtning er 400 g da godt sluppet - nu skal jeg i byen i aften igen, men så er der et par uger, hvor jeg bare vil følge alle regler, for nu skal tempoet lige lidt op igen...

Næste uge melder jeg mindst 1 kg ind!!!
16 år9. april 2008 kl. 12:31

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });