Tillykke med det - det er skønt, når tøjet viser, hvad man har tabt.
Og jeg tror ikke, at det med at man overvurderer størrelsen er fordi kvinder er for hårde ved sig selv. Jeg var til koncert sidste uge og skulle lige have en T-shirt med hjem. Jeg plejer at købe XL eller endda XXL, så jeg tænkte, at jeg nok var ved at være nede i en størrelse L. Herhjemme måtte jeg konstatere, at den sagtens kunne have været et nummer mindre :-) Så vi mænd kan heller ikke helt følge med i hvor hurtigt størrelserne bliver mindre ;-)
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Og jeg tror ikke, at det med at man overvurderer størrelsen er fordi kvinder er for hårde ved sig selv. Jeg var til koncert sidste uge og skulle lige have en T-shirt med hjem. Jeg plejer at købe XL eller endda XXL, så jeg tænkte, at jeg nok var ved at være nede i en størrelse L. Herhjemme måtte jeg konstatere, at den sagtens kunne have været et nummer mindre :-) Så vi mænd kan heller ikke helt følge med i hvor hurtigt størrelserne bliver mindre ;-)