#2 af Kirsten P (slettet)
Var på tøj indkøb igår - inde og bytte i dag
Du læser en tråd i debat > vægttabKirsten P (slettet)
re: Var på tøj indkøb igår - inde og bytte i dag
En dejlig fed følelse, og så i H&M som ellers er små i str.
Jeg ved faktisk ikke hvad størrelse jeg efterhånden bruger, men det er også meget forskelligt efter hvilke mærke synes jeg
Jeg ved faktisk ikke hvad størrelse jeg efterhånden bruger, men det er også meget forskelligt efter hvilke mærke synes jeg
16 år5. april 2008 kl. 15:54
iakob
Tillykke.. det føles vidunderligt, ikke?
Jeg var ved at smide tøj ud idag (til genbrug) som jeg har købt midt i min kur (jeps.. oven i alle mine andre gøremål idag valgte jeg så også at rydde lidt op i min garderobe). Det var med blandede følelser fordi dels var det skønt at man ikke længere passer str 40 og dels så har det tøj altså kostet penge. Man er vel jyde :-D Men også dejligt - et par bukser som jeg ikke længere kunne passe dengang jeg gik på kur, ja de røg ud fordi nu var de alt for store.
Jeg kender i øvrigt godt det der med forskellige størrelser. Jeg vil næsten tro at jeg bruger str 40 (medium) hvis tøjet er ungt i design og str 36-38 hvis modellen er mere over i dametøj. Men det gør ikke noget for sidste gang jeg var ude at handle, da endte jeg med at finde noget tøj i Esprit som jeg rent faktisk kunne passe og hvis pasform også passede mig. Yeah! (ok.. det var en striktrøje, men det behøver jeg vel ikke fortælle).
Men.. ih, hvor er det *dyrt* at skulle forny sin garderobe. Jeg har personlig købestop indtil videre :)
Jeg var ved at smide tøj ud idag (til genbrug) som jeg har købt midt i min kur (jeps.. oven i alle mine andre gøremål idag valgte jeg så også at rydde lidt op i min garderobe). Det var med blandede følelser fordi dels var det skønt at man ikke længere passer str 40 og dels så har det tøj altså kostet penge. Man er vel jyde :-D Men også dejligt - et par bukser som jeg ikke længere kunne passe dengang jeg gik på kur, ja de røg ud fordi nu var de alt for store.
Jeg kender i øvrigt godt det der med forskellige størrelser. Jeg vil næsten tro at jeg bruger str 40 (medium) hvis tøjet er ungt i design og str 36-38 hvis modellen er mere over i dametøj. Men det gør ikke noget for sidste gang jeg var ude at handle, da endte jeg med at finde noget tøj i Esprit som jeg rent faktisk kunne passe og hvis pasform også passede mig. Yeah! (ok.. det var en striktrøje, men det behøver jeg vel ikke fortælle).
Men.. ih, hvor er det *dyrt* at skulle forny sin garderobe. Jeg har personlig købestop indtil videre :)
16 år5. april 2008 kl. 21:49
tynd74
hej kp08
hvor er det lækkert ;O) god oplevelse for dig. tillykke
jeg selv fik nye cowboy-bukser i fredags i tøj og sko
mærket var estrella som jeg har brugt i mange år,
forskellen var bare at da jeg var størst var det svært at finde nogle bukser større end 46-48
og nu kunne jeg sagtens passe en str 40
jeg tror endda jeg kunne være krøbet ned i en 38 men det havde de desværre ikke, så det må stå i det uvisse.
det er pragtfuld ikke længere at høre i gruppen af tøj til store piger ikke ??
lise
hvor er det lækkert ;O) god oplevelse for dig. tillykke
jeg selv fik nye cowboy-bukser i fredags i tøj og sko
mærket var estrella som jeg har brugt i mange år,
forskellen var bare at da jeg var størst var det svært at finde nogle bukser større end 46-48
og nu kunne jeg sagtens passe en str 40
jeg tror endda jeg kunne være krøbet ned i en 38 men det havde de desværre ikke, så det må stå i det uvisse.
det er pragtfuld ikke længere at høre i gruppen af tøj til store piger ikke ??
lise
16 år6. april 2008 kl. 08:04
fabiola4 (slettet)
super dejligt - hvor er du bare god.
16 år6. april 2008 kl. 14:19
Frk M (slettet)
Hvor må det være rart
16 år6. april 2008 kl. 14:52
bruger slettet
Sælg det for store tøj på trendsales. Gør det hele tiden, men det er vist mere fordi jeg shopper for meget ;)
16 år6. april 2008 kl. 17:03
KarinaHadsten (slettet)
Herligt tillykke med den oplevelse. Det er jo en fantastisk oplevelse at undervurdere sin egen størrelse.
Har faktisk så sent som idag snakket med Iakob om det her med at man inde i hovedet nok ikke helt er så hurtigt med som det fysiske omfang. Altså inde i vores hoveder går der længere tid med at omstille sig til at være den tyndere person. Gad vide hvor længe vores hjerner vil opfatte os som overvægtige. Hmmm tankevækkende. Nogle dage føler man sig jo tynd og andre dage føler man sig stadig lasket.
Endnu engang tillykke med oplevelsen.
Har faktisk så sent som idag snakket med Iakob om det her med at man inde i hovedet nok ikke helt er så hurtigt med som det fysiske omfang. Altså inde i vores hoveder går der længere tid med at omstille sig til at være den tyndere person. Gad vide hvor længe vores hjerner vil opfatte os som overvægtige. Hmmm tankevækkende. Nogle dage føler man sig jo tynd og andre dage føler man sig stadig lasket.
Endnu engang tillykke med oplevelsen.
16 år7. april 2008 kl. 09:57
bruger slettet
Ihhhh... hvor dejligt! :)
TILLYKKE med dit nye tøj i din nye størrelse!
Det er fedt når tøjet begynder at sidde lidt løst igen! ;)
TILLYKKE med dit nye tøj i din nye størrelse!
Det er fedt når tøjet begynder at sidde lidt løst igen! ;)
16 år7. april 2008 kl. 20:44
kp08
Karina, du har nok ret i det med at hjernen ikke følger helt så hurtigt med (eller også er vi, især kvinder, ret hårde ved os selv).
Jeg vil lige hilse og sige, at træerne altså ikke vokser ind i himlen. Prøvede et par gamle bukser idag, men, men, men, der MANGLER 6 cm for at de kan lukkes - der skal fortsat arbejds hårdt (men jeg kunne da få dem op over lårbasserne og r......)
Jeg vil lige hilse og sige, at træerne altså ikke vokser ind i himlen. Prøvede et par gamle bukser idag, men, men, men, der MANGLER 6 cm for at de kan lukkes - der skal fortsat arbejds hårdt (men jeg kunne da få dem op over lårbasserne og r......)
16 år7. april 2008 kl. 23:42
Jeg var inde og bytte dem idag til nummeret mindre og købt så et par mere i nummeret mindre igen (str. 38) - Det var bare en rigtig god følelse.