#11 af camfog (slettet)
Påske-resultatet
Du læser en tråd i debat > vægttabcamfog (slettet)
re: Påske-resultatet
Gabbbb - hvor er jeg kedelig ;-). Kom igennem en hel uge i sommerhus uden internetadgang/ MADiTal, men klarede den alligevel med et vægttab på 0,5 kg. på en uge, hvilket jeg er ganske godt tilfreds med. Synes dog alligevel at vægten snegler sig dernedad, men hellere nedad end opad :-)
16 år25. marts 2008 kl. 19:11
Frede123 (slettet)
Camfog: husk blot på at jo langsommere det ryger af jo langsommere kommer det også på igen - hvis det kommer på igen :-)
16 år25. marts 2008 kl. 19:19
Frk M (slettet)
Jeg har ikke været til påskefrokoster, men har spist lidt slik i påsken, men tror nu ikke det har gjort det store har stadig været under det jeg har besluttet at jeg må spise
16 år26. marts 2008 kl. 15:57
iakob
CamFog: ½ kilo om ugen har været mit mål hele efteråret. Det tror jeg er det optimale vægttab fordi det giver plads til både lidt fest og et par fejltrin ind imellem - og mere plads til sucess. Jeg har haft et gennemsnitsvægttab på cirka 600 gram om ugen i den periode - og det er så indtil nu blevet til godt 20 kilo.
Det er måske kedeligt og langsomt, men det er også sikkert og man kan have det rart undervejs og behøver ikke pine de sidste kræfter ud af sin viljestyrke.
Det er måske kedeligt og langsomt, men det er også sikkert og man kan have det rart undervejs og behøver ikke pine de sidste kræfter ud af sin viljestyrke.
16 år26. marts 2008 kl. 19:52