#12 af line_kyndi (slettet)
Idealvægt
Du læser en tråd i debat > vægttabline_kyndi (slettet)
re: Idealvægt
Jeg går til svømning en gang om ugen for at lære crawl og komme mig over min skræk for dybt vand... Når jeg bliver bedre til det så har jeg tænkt på at købe mig et klippekort til svømmehallen, så jeg kan svømme om morgenen. Men så langt ved jeg ikke om jeg når før jeg skal afsted til juli... Jeg håber det lidt, for jeg kan godt lide at svømme og hvis det så oven i købet giver slankere ben og baller, så er det jo bare på med badedragten:D
16 år28. marts 2008 kl. 08:46
Men lige som du nævner med din søde tand.... har jeg også en meget sød tand. Og der skal intet til at ødelægge de gode arbejde som slik. Ved ikke hvorfor jeg falder tilbage igen og igen. Men sådan er det.
Jeg har nu fundet løsningen.... Lidt men godt. Lidt ligesom Jacob skriver med den mørke chokolade om aftenen. Hvis du nægter dig selv lidt sødt vil trangen blive det større. Spis lidt sødt men begræns det. Spis evt. et grovknækbrød med et meget tyndt lag honning. Det stiller meget. Eller spis nogle mandler.
Ang. Idealvægt som jeg egentlig var emnet.... Drop at tænke så meget over vægten. Vægten er kun et tal. Det vigtige er vel egentlig hvordan du selv har det med at kigge i spejlet. Et vægt tal på dig kan se meget anderledes ud end det gør på mig. Det afhænger af så mange ting....
Vægten betyder ikke så meget for mig som det betyder for mig at kunne komme i mine ynglingscowboybukser :-)