#12 af Frede123 (slettet)
Vand
Du læser en tråd i debat > vægttabFrede123 (slettet)
re: Vand
Man taber sig da ikke hurtigere ved ikke at spise kartofler - sikke noget vrøvl..
Man taber sig når man er i energiunderskud og ellers ikke.
Man taber sig når man er i energiunderskud og ellers ikke.
16 år19. marts 2008 kl. 19:40
Pokemom (slettet)
det handler jo ikke om IKKE at spise kartofler!
...det handlede om ikke at blande kød og kartofler!
16 år19. marts 2008 kl. 20:16
KarinaHadsten (slettet)
Pokemom - Øhhh det med Lene Hansson og vegetar - i et af "Du er hvad du spiser"-programmerne var der en som lavede en suppe til Lene, efter en opskrift fra hendes bog, som hun så lige havde gjort lidt lækker med noget skinke eller et eller andet. Da hun sagde det var Lene ved at få suppen galt i halsen og fortalte at hun var vegetar. Om der er sket noget siden da skal jeg ikke kunne sige. Hun var åbenbart ikke fanatisk, for hun spiste så vidt jeg husker videre. Men det var altså hendes egne ord.
16 år23. marts 2008 kl. 12:28
Pokemom (slettet)
fisk spiser hun altså...det ser man hende spise næsten hvergang hun kommer på besøg...
16 år23. marts 2008 kl. 13:35
iøvrigt er det overhovedet ikke svært at droppe kartofter, pasta og ris til kød. og man må altså gerne spise både kartofler og pasta og (vild)ris, bare ikke sammen med protein.
Hvis I ikke har prøvet, hvordan kan I så sige det kan man ikke i DK. for mig lyder det bare som en omgang umotivation fra jeres side. "jeg vil ikke opgive kartofler" - så lad vær. du vil bare tabe dig hurtigere, hvis du gjorde.