#22 af Futura (slettet)
Onsdagsvejning d. 12/3 08
Du læser en tråd i debat > vægttabFutura (slettet)
re: Onsdagsvejning d. 12/3 08
Jeg blev så skuffet over onsdagsvejningen, fordi min vægt havde taget et hop på 600 gr - den forkerte vej, altså. ... Men jeg har fortsat som vanligt, og vægten arter sig igen. I dag viste den 102,9 - og jeg blev så glad - for jeg kom i tanke om, at min gamle vægt viste 3 kg mindre end den nye, og hvis jeg havde jeg brugt den gamle endnu, havde den jo vist 99,9...og det er altså 15 år siden jeg har vejet under 100 kg (max. var 120). - Ja, det er nok lidt småskørt, men jeg ER altså rigtig glad!
Ugen er iøvrigt gået godt, det har fungeret fint med en madplan for ugens aftensmad, og det er også gået rimeligt med at få ordnet madpakker om aftenen. Ja, jeg er fortrøstningsfuld :-)
Hav en rigtig god dag alle sammen!
16 år15. marts 2008 kl. 10:29
tynd74
hej futura
stort tillykke, det er vildt at komme under de 100kg.
ja, for du skal jo egentlig regne med den vægt du havde og normalt vejede dig på, altså den gamle, for i følge den er du jo under 100kg.
bliver du vejet andre steder, feks lægen?
jeg forstår sørme godt du er glad ;O)
forsat god weekend
knus lise
stort tillykke, det er vildt at komme under de 100kg.
ja, for du skal jo egentlig regne med den vægt du havde og normalt vejede dig på, altså den gamle, for i følge den er du jo under 100kg.
bliver du vejet andre steder, feks lægen?
jeg forstår sørme godt du er glad ;O)
forsat god weekend
knus lise
16 år15. marts 2008 kl. 11:55
iakob
Tillykke med det Futura!!
16 år15. marts 2008 kl. 19:25
Futura (slettet)
Hej Flittiglise og Iakob
Tak skal I have, I to, der jo oprigtig talt er kommet så langt med både vægt og livsstil! Hav en dejlig weekend!
16 år15. marts 2008 kl. 22:27
Sidste uge var jeg lidt skuffet over et tab på 300g, men det retter sig heldigvis i denne uge hvor jeg har tabt 1,4 Kg. Jeg føler dog stadig at jeg ophober væske, så måske jeg har lidt mere "til gode" :-)