Onsdagsvejning d. 12/3 08
Du læser en tråd i debat > vægttabtynd74
re: Onsdagsvejning d. 12/3 08
hej pernille78
du skal se de små 300gram forsvinder hurtig igen;O)
jeg holder vægten på de 76kg som ønsket, så det er dejligt.
go arbejdslyst til jer alle og pøj pøj med vægten;O)
lise
du skal se de små 300gram forsvinder hurtig igen;O)
jeg holder vægten på de 76kg som ønsket, så det er dejligt.
go arbejdslyst til jer alle og pøj pøj med vægten;O)
lise
16 år12. marts 2008 kl. 06:30
claus (slettet)
Jeg vil da være den første med et vægttab så - og alligevel er jeg lidt skuffet. Vægten viser 82,7 og det er præcis 1 kg mindre end sidste uge.
Hvordan jeg så kan være skuffet? Det kan jeg egentlig heller ikke tillade mig, men de fleste dage i ugen har været længere nede, så man havde jo håbet ;-) Men det lever op til mit mål, så det er jo i virkeligheden rigtig godt alligevel.
Hvordan jeg så kan være skuffet? Det kan jeg egentlig heller ikke tillade mig, men de fleste dage i ugen har været længere nede, så man havde jo håbet ;-) Men det lever op til mit mål, så det er jo i virkeligheden rigtig godt alligevel.
16 år12. marts 2008 kl. 07:16
Gammelmor (slettet)
Jeg er sur - på mig selv.
Vægten er gået op og står nu på 76,7 idag. Kurven sisakker mellem 76,3 og så 76,7.Men jeg ved at jeg har sjusket med frugt og grønt og vædske.
Men jeg kan desværre nok ikke lige nå mit mål men så må jeg jo lave et nyt!
Så - ikke så godt men stadig meget bedre end for en måned siden - uforbedrelig optimist....
KH Lene Gammelmor
Vægten er gået op og står nu på 76,7 idag. Kurven sisakker mellem 76,3 og så 76,7.Men jeg ved at jeg har sjusket med frugt og grønt og vædske.
Men jeg kan desværre nok ikke lige nå mit mål men så må jeg jo lave et nyt!
Så - ikke så godt men stadig meget bedre end for en måned siden - uforbedrelig optimist....
KH Lene Gammelmor
16 år12. marts 2008 kl. 07:35
kp08
Vægten står på 71,1 kg - et vægttab på 700g siden sidste uge.
Jeg er meget tilfreds, især set i lyset af min manglende motion. Tiden rækker altså ikke lige i øjeblikket. Det er bare så meget det skal læses til mit studie.
Glæder mig til påskeferie, hvor vi starter ud på camping. Camping = motion. Alene alle toiletbesøg giver motion, da toiletbygningen ligger lidt væk - og med alt det vand jeg drikker, ja så skal det nok giver mange ture.
Jeg er meget tilfreds, især set i lyset af min manglende motion. Tiden rækker altså ikke lige i øjeblikket. Det er bare så meget det skal læses til mit studie.
Glæder mig til påskeferie, hvor vi starter ud på camping. Camping = motion. Alene alle toiletbesøg giver motion, da toiletbygningen ligger lidt væk - og med alt det vand jeg drikker, ja så skal det nok giver mange ture.
16 år12. marts 2008 kl. 07:43
fabiola4 (slettet)
1 kg på en uge.. super dejligt.. så nu er jeg nede på den vægt, som jeg havde for en mdr. siden,, så nu skal den bare længere ned,, der er jo kun 2,4 kg til målet---
Held og lykke med den næste uge til jer andre..
Held og lykke med den næste uge til jer andre..
16 år12. marts 2008 kl. 07:44
Mayflower (slettet)
Tillykke alle sammen..
Pernille: Jeg er sikker på de 300g nok hurtigt skal ryge igen.
Flittiglise: Virkelig flot at du holder vægten..
Claus: Virkelig flot med 1 kg på 1 uge...
Gammelmor: det skal nok komme... bare fortsæt det gode arbejde
kp08: virkelig flot vægttab
fabiola: Virkelig flot.. nu er der ikke langt til målet... det må da næsten motivere endnu mere...
Min vægt siger desværre det samme som sidste onsdag... den svinger rigtig meget synes jeg fra dag til dag... i går stod den på 1 kg mindre end sidste uge (fredag), men i dag stod på præcis det samme som i onsdags... Det er virkelig surt...
jeg føler lidt for tiden at det er spild af tid med alle de grønsager jeg spiser og man så ikke kan se det på vægten... Jeg har dog et problem som er motionen... jeg har for 1 uge siden fået konstateret meget voldsom astma, hvilket vil sige at hvis jeg bare går 10 skridt kan jeg ikke få vejret.. og får vildt ondt i brystet og venstre arm... Så er det virkelig svært at få sin daglige motion... for bare 1 måned siden løb jeg 3-4 gange om ugen ca 5 km...
Men jeg håber stadig og nå mit første mål som er at komme ned på 67-67,5 inden min fødselsdag som er om 6 uger... men da vægten i morges sagde 70,9 faldt det håb ret meget... Jeg vil prøve fra i dag af at få ca 30 min motion om dagen om det så bare er en stille gå tur, måske stå af bussen et par stoppesteder før... det må da også give lidt... HÅBER JEG... Det er bare svært synes jeg når man ikke kan få vejret... jeg håber at vægten på næste onsdag ligger på mellem 70.0 og 70.3... men er ikke videre optimistisk på det punkt...
Pernille: Jeg er sikker på de 300g nok hurtigt skal ryge igen.
Flittiglise: Virkelig flot at du holder vægten..
Claus: Virkelig flot med 1 kg på 1 uge...
Gammelmor: det skal nok komme... bare fortsæt det gode arbejde
kp08: virkelig flot vægttab
fabiola: Virkelig flot.. nu er der ikke langt til målet... det må da næsten motivere endnu mere...
Min vægt siger desværre det samme som sidste onsdag... den svinger rigtig meget synes jeg fra dag til dag... i går stod den på 1 kg mindre end sidste uge (fredag), men i dag stod på præcis det samme som i onsdags... Det er virkelig surt...
jeg føler lidt for tiden at det er spild af tid med alle de grønsager jeg spiser og man så ikke kan se det på vægten... Jeg har dog et problem som er motionen... jeg har for 1 uge siden fået konstateret meget voldsom astma, hvilket vil sige at hvis jeg bare går 10 skridt kan jeg ikke få vejret.. og får vildt ondt i brystet og venstre arm... Så er det virkelig svært at få sin daglige motion... for bare 1 måned siden løb jeg 3-4 gange om ugen ca 5 km...
Men jeg håber stadig og nå mit første mål som er at komme ned på 67-67,5 inden min fødselsdag som er om 6 uger... men da vægten i morges sagde 70,9 faldt det håb ret meget... Jeg vil prøve fra i dag af at få ca 30 min motion om dagen om det så bare er en stille gå tur, måske stå af bussen et par stoppesteder før... det må da også give lidt... HÅBER JEG... Det er bare svært synes jeg når man ikke kan få vejret... jeg håber at vægten på næste onsdag ligger på mellem 70.0 og 70.3... men er ikke videre optimistisk på det punkt...
16 år12. marts 2008 kl. 08:13
bruger slettet
Trist vejning i dag, 83,6 så +500 gram i den forløbne uge. Men igen der er ikke blevet motioneret overhovedet og der er også blevet guffet i weekenden så det er nok fair nok.
16 år12. marts 2008 kl. 08:44
KarinaHadsten (slettet)
Mit vægttab er sølle 100 g den sidste uge. Men for en uge siden var det også nede i et dyk og denne gang har jeg en lumsk mistanke om at mens er lige på trapperne. Så forhåbentlig vender jeg tilbage i næste uge med et vægttab igen, så jeg igen kan svinge ned under kurven.
Tillykke til alle taberne :-)
Tillykke til alle taberne :-)
16 år12. marts 2008 kl. 08:47
Mayflower (slettet)
Karina: Så længe du har tabt dig er det da et plus... jeg er sikker på det nok skal blive bedre i næste uge...
godtesen: De skal nok ryge hurtigt igen...
Jeg var for sjov lige inde og kigge på mit mål og hvis man ser fra jeg startede mit mål og til nu har jeg faktisk tabt 600 siden den 10.3 så det er vel okay... havde bare håbet på noget mere...
godtesen: De skal nok ryge hurtigt igen...
Jeg var for sjov lige inde og kigge på mit mål og hvis man ser fra jeg startede mit mål og til nu har jeg faktisk tabt 600 siden den 10.3 så det er vel okay... havde bare håbet på noget mere...
16 år12. marts 2008 kl. 08:52
Hvordan er det gået I andre?